خدمات ارزنده شهرداری اهواز در روز جهانی قدس

شهرداری اهواز این سعادت را دارد که به مناسبت روز قدس فضای مناسبی را توسط پرسنل و خدوم زحمتکش خدمات شهری شهرداری فراهم آورد و طبق گزارش های به دست آمده کلیه تدابیر لازم برای خدمت رسانی و پاکسازی مسیر توسط این پرسنل انجام شده است .
کد خبر: ۲۵۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 30 June 2016
معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اظهار کرد:  با توجه به اینکه شهرداری این سعادت را دارد که به مناسبت روز قدس فضای مناسبی را توسط پرسنل و خدوم زحمتکش خدمات شهری شهرداری فراهم آورد لذا  کلیه تدابیر لازم برای خدمت رسانی و پاکسازی مسیر توسط این پرسنل انجام می شود .

امیر آهن جان  با اشاره به اینکه سازمان شهرداری از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی و فرهنگی تبدیل گردیده،  افزود: شهرداری علاوه بر انجام کارهای خدماتی ، اقدامات فرهنگی و اجتماعی را به ویژه در روز راه پیمایی انجام می دهد .

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار اهواز  در رابطه با اقدامات صورت گرفته برای راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: کتابچه ای با نام قبله اول مسلمین با تیراژ 10 هزارجلد ، آماده توزیع  در بین راهپیمایان حاضر در مراسم روز جهانی قدس می باشد .

آهن جان افزود : با توجه به گرمای شدید در شهر اهواز ، تعداد 5000 هزار کلاه آفتاب گیر تهیه گردیده که در میان شهروندان توزیع خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری با اشاره به فضا سازی ویژه برای راهپیمایی روز قدس  خاطر نشان کرد: تصاویر شهدای مدافع حرم نیز در تمام مسیر نصب گردیده و چندین جایگاه ویژه از جمله جایگاه مخصوص صدا و سیما تعبیه گردیده است. همچنین 15 بیلبورد پل عابر پیاده به همراه 30 بنر در سطح شهر نیز از کلیه شهروندان عزیز  با استناد به پیام های مقام معظم رهبری و بنیانگذار جمهوری ااسلامی حضرت امام خمینی (ره) برای شرکت در راه پیمایی دعوت به عمل آورده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار