بنی تمیم:

شرایط ‌ورزشگاه غدیر نسبت به قبل بهتر است/ پارالمپیکی‌های خوزستان در تهران تقدیر می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که امیدوارم فولاد در بحث استادیوم به استقلال خوزستان کمک کند، گفت: شاید دو تا سه هفته از بازی های استقلال خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شود.
کد خبر: ۱۱۸۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳ 14 August 2024

تابناک خوزستان: حمید بنی‌تمیم درباره وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز، اظهارکرد: شرایط این استادیوم نسبت به فصل قبل خیلی بهتر است، ضمن این که با کمک استاندار اعتبار قابل توجهی برای تعمیر و بازسازی دکل‌های روشنایی این استادیوم در نظر گرفتیم. بازسازی چمن هم بر عهده خود باشگاه استقلال خوزستان است که در حال انجام است..

وی ادامه داد: باشگاه فولاد ورزشگا غدیر و باشگاه استقلال خوزستان نیز ورزشگاه شهدای فولاد را به عنوان استادیوم های دوم خود معرفی کرده اند. به کمک و همدلی در استان نیاز داریم و نمی دانم چه اتفاقی می‌افتد که برخی مدیران نسبت به اموال و دارایی هایی که از بیت المال بوده و متعلق به مردم است، احساس مالکیت دارند که این عدم تعامل دودش به چشم مردم می‌رود و باعث نارضایتی می‌شود. نمی‌دانم چرا عادت کرده‌ایم تا فشار نباشد کوتاه نمی‌آییم. امیدوارم فولاد در بحث استادیوم به استقلال خوزستان کمک کند و شاید دو تا سه هفته از بازی های استقلال خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان درباره خروج امتیاز تیم استقلال ملاثانی از استان نیز گفت: این تیم واقعا مشکلات عدیده داشت. به هرحال به دلیل مشکلات اقتصادی و نداشتن اسپانسر این امتیاز از استان خوزستان خارج شد. البته با خروج نفت اهواز به گچساران مخالفت کردیم و خواهش می کنم آقای دانشی مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب که همیشه نگاه مثبت به ورزش داشته است، کمک کند تا امتیاز تیم نفت در استان خوزستان بماند.

او در ادامه نیز با تبریک افتخارآفرینی فرنگی کاران خوزستانی در المپیک پاریس، عنوان کرد: این موفقیت ها حاصل تلاش خود ورزشکاران، خانواده‌هایشان، مربیان سازنده آن‌ها و بعد هم دستگاه ورزش و هیات کشتی بوده است. در این مدت تلاش کرده ایم در بحث جوایز علاوه بر ورزشکاران، مربیان سازنده و داوران را هم ببینیم.

بنی‌تمیم با بیان این که برای پارالمپیکی‌ها نیز مانند المپیکی‌ها برنامه داریم، افزود: هفته آینده با حضور استاندار طی نشستی که در فدراسیون جانبازان و توانیابان برگزار می‌کنیم برای دومین بار هدیه نقدی به پارالمپیکی‌ها اهدا خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار