امام جمعه اهواز:

انتقام از رژیم صهیونیستی قطعی و خانمان‌سوز خواهد بود

امام جمعه اهواز گفت: ساکنان سرزمین اشغالی، تا دیر نشده از این سرزمین خارج شوند. انتقام قطعی و خانمان سوز خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹ 09 August 2024

تابناک خوزستان: حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد امروز (۱۹ مردادماه) در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با اشاره به اهمیت خانواده، اظهار کرد: اغلب آیات قرآن نشان می‌دهد که پیامبران الهی به خانواده اهمیت زیادی می‌دادند. نسلی که شکل می‌گیرد عادی نیست. این نسل قطعا از ما بهتر است. فرزندان ما باید نزد مربی بزرگتری تربیت شوند چون آینده روشنتری در جهان خواهند داشت.

وی افزود: سوالات اکنون کودکان به گونه‌ای است که والدین از پاسخ دادن مستأصل می‌شوند. پس نشان می‌دهد که این نسل متفاوت است. نسل قبل توانست شاه را براندازد و این نسل استکبار جهانی را از عرصه قدرت به زیر می‌کشاند و سراسر جهان را زیر پوشش اسلام قرار خواهد داد.

زائران بیش از یک هفته در عراق نمانند

امام جمعه اهواز ادامه داد: متربیان ما رهبران آینده خواهند بود بنابراین باید روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد. همان‌قدر که برای معیشت فرزندان تلاش می‌شود باید برای دین، مدرسه و پیدا کردن معلم‌ خوب سرمایه‌گذاری کرد. بنابراین بسیار اهمیت دارد که به مساجد و مدارس کمک معنوی و مادی شود.

موسوی فرد عنوان کرد: مواکب رسماً در حال آماده‌سازی برای خدمت‌گذاری به زائران اربعین است. هیچ کدام از اهل بیت زیارت اربعین ندارند و تنها سیدالشهدا زیارت اربعین دارند. بنابراین نشان‌دهنده اهمیت موضوع است. زائران سعی کنند بیش از یک هفته در عراق نمانند و بدون گذرنامه معتبر نروند. 

وی بیان کرد: هرچند نیازی به توصیه وجود ندارد اما مردم خوزستان تکلیف مهمان نوازی زائران اربعین را بر دوش دارند. حسینیه‌ها، اماکن و خانه‌ها برای پذیرایی از زائران باز باشند. 

 از افتخارآفرینان خوزستانی در المپیک تشکر می‌کنم

امام جمعه اهواز یادآور شد: از افتخارآفرینان و مدال آوران خوزستانی در المپیک تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به رژیم صهیونیستی عنوان کرد: ساکنان سرزمین اشغالی، تا دیر نشده از سرزمین خارج شوند. انتقام قطعی و خانمان سوز خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار