تردد بیش از ۳۵۴ هزار نفر زائر از پایانه‌های مرزی خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: ۳۵۴ هزارو ۴۵۲ زائر از ابتدای ماه صفر تا روز گذشته از پایانه های مرزی استان تردد داشتند.
کد خبر: ۱۱۷۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷ 11 August 2024

تابناک خوزستان: محمد جولانژاد با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه های مرزی چذابه از تاریخ ۱۶ تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ اظهار کرد: در مدت یاد شده ۶ هزارو ۴۵۳ نفر از پایانه مرزی چذابه ورود کرده و ۱۶ هزارو ۳۵۱ نفر ایرانی از این پایانه خارج شدند.

وی با اشاره به تردد ۲۷ هزارو ۹۷۵ نفر از پایانه مرزی چذابه ادامه داد: دراین مدت ورود ۲ هزارو ۲۲۶ نفر و خروج ۲ هزارو ۹۴۵ نفر خارجی از این پایانه ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه های مرزی شلمچه دراین مدت گفت: ۲۷ هزارو ۸۸۲ نفر از مرز شلمچه ورود کرده و ۲۷۵ هزارو ۷۵۸ نفر ایرانی از طریق این مرز خارج شدند.

جولانژاد خاطر نشان با بیان اینکه در این مدت ۳۲۶ هزارو ۴۷۷ نفر از مرز شلمچه تردد کردند گفت: در این مدت ورود ۹ هزارو ۴۰۵ نفر و خروج ۱۳ هزارو ۴۳۲ نفر خارجی از این پایانه به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به ثبت تردد زائران اربعین حسینی در روز ۲۰ مرداد اظهار کرد: تردد ۲۴۳ هزارو ۲۲۶ نفر از ۲ پایانه مرزی خوزستان ثبت شده است.

مرزهای شلمچه و چذابه در غرب خوزستان ۲ گذرگاه مهم‌ تردد زائران اربعین هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار