بیش از ۶۴۶ هزار زائر اربعین حسینی از مرزهای خوزستان تردد کردند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ثبت تردد ۶۴۶ هزار و ۸۱۴ زائر اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان از ۱۶ تا ۲۵ مردادماه خبرداد.
کد خبر: ۱۱۸۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷ 16 August 2024

تابناک خوزستان: محمد جولانژاد با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی خوزستان از ۱۶ تا ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ اظهار کرد: در این مدت ۱۱۶ هزار و ۲۷۵ زائر ایرانی وارد شده‎‌اند که ۲۵ هزار و ۵۸۵ نفر از مرز چذابه و ۹۰ هزار و ۶۹۰ زائر از مرز شلمچه بوده است.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی خروج ۴۸۲ هزار و ۷۳۲ زائر ایرانی ثبت شده است که از این تعداد ۳۹۶ هزار و ۴۴۴ نفر از مرز شلمچه و ۸۶ هزار و ۲۸۸ زائر از مرز چذابه خارج شده‌اند.

جولانژاد ادامه داد: در این مدت ۲۸ هزار و ۷۵۶ زائر خارجی از دو پایانه مرزی خارج شده است که ۲۲ هزار و ۴۶۹ زائر از شلمچه و ۶۲۸۷ نفر از چذابه تردد کرده‌اند. همچنین در این بازه ۱۹ هزار و ۵۱ زائر خارجی وارد شده‌اند که از این تعداد ورود ۱۵ هزار و ۲۵۲ نفر از پایانه مرزی شلمچه و ۳۷۹۹ نفر از پایانه مرزی چذابه ثبت شده است.

وی با اشاره به ثبت تردد زائران اربعین حسینی در روز ۲۵ مرداد اظهار کرد: در این روز تردد ۱۵۷ هزار و ۲۴ نفر از دو پایانه مرزی خوزستان ثبت شده است.

برچسب ها: اربعین حسینی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار