دکتر ناصری در مجامع عمومی عادی فوق‌العاده شرکت توسعه نیشکر:

رشد ۱۰۰ درصدی سودآوری نیشکر محقق می‌شود

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سال مالی گذشته، با افزایش ۶۵ درصدی تولید، عملکردی درخشان از خود به نمایش گذاشت. باتوجه‌به بهبود بهره‌وری، توسعه بازارهای جدید و سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در حوزه صنایع پایین‌دستی، انتظار می‌رود این شرکت در سال مالی پیش‌رو نیز به موفقیت‌های بیشتری دست یابد و سودآوری خود را تا ۱۰۰ درصد افزایش دهد.
کد خبر: ۱۱۸۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸ 14 August 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این مهم‌ترین بخش از گزارش مجامع عمومی عادی فوق‌العاده شانزده شرکت زیرمجموعه توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که مدیرعامل این مجموعه صنعتی به آن اشاره و بر لزوم تداوم روند مثبت و تحقق اهداف تعیین شده، تأکید کرد.

این مجامع، به‌صورت منظم و شفاف از یکم تا بیست و یکم مردادماه باهدف بررسی عملکرد مالی سال گذشته، تدوین راهبردهای آینده و تصویب برنامه‌وبودجه سال مالی جدید، با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، معاونین و اعضای هیئت‌مدیره شرکت‌ها برگزار شد.

افزایش سودآوری و ارتقای جایگاه شرکت

دکتر عبدعلی ناصری، مدیرعامل توسعه نیشکر، در بررسی برنامه‌وبودجه شرکت‌ها، افزایش سودآوری و ارتقای جایگاه شرکت به‌عنوان شرکتی مهم در سطح کشور را از اولویت‌های اصلی دانست و ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر مدیریتی و کارکنان، بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت‌های تولیدی برای رسیدن به اهداف تعیین شده طبق «سند راهبردی»، تأکید کرد.

این سند که در فروردین‌ماه امسال رونمایی شد، نقشه راهی جامع برای دستیابی به اهداف بلندمدت این مجموعه صنعتی ارائه می‌دهد. سند راهبردی با تأکید بر چهار محور اصلی سرمایه انسانی، محیط‌زیست، توسعه زنجیره ارزش و نوآوری، زمینه را برای افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و ارتقای کیفیت محصولات فراهم می‌کند. با اجرای موفق این سند، سهم شرکت توسعه نیشکر از بازار شکر کشور به ۳۸ درصد افزایش خواهد یافت و این شرکت به یکی از بازیگران اصلی این بازار تبدیل خواهد شد.

همچنین، در مجامع عمومی عادی فوق‌العاده شرکت توسعه نیشکر درمورد توسعه نوآوری و فناوری، توسعه پایداری اقتصادی در تولید محصولات متنوّع نیشکری، عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و محیط‌زیستی و همچنین توسعه سرمایه‌های انسانی، ارتقای بهره‌وری کارکنان و افزایش سطح رفاهی آنان گزارش‌هایی ارائه شد و برنامه‌های سال مالی پیش‌رو در این حوزه‌ها در چارچوب قوانین و مقررات شرکت به تصویب رسید.

در این مجامع، مدیران عامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر ضمن ارائه گزارشی از شرکت‌های متبوع، بر همدلی و تلاش برای تحقق رشد تولید در راستای شعار سال تأکید کردند.

طبق برآوردهای صورت‌گرفته، صنعت نیشکر در سال مالی پیش‌رو با تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر به رشد مناسبی از سودآوری می‌یابد. درعین‌حال این افزایش تولید در سایر محصولات نیشکری نیز محقق خواهد شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار