قدردانی استاندار از مجاهدت و تلاش بی‌وقفه مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در پیشبرد اهداف و راهبردهای دولت مردمی

استاندار خوزستان در لوحی تقدیری از تعهد، مجاهدت و تلاش بی‌وقفه مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در پیشبرد اهداف و راهبردهای دولت مردمی قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۸۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸ 12 August 2024

تابناک خوزستان: به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ در پیام “سیدعلی‌اکبر حسینی‌محراب” استاندار خوزستان خطاب به “عباس صدریان‌فر” مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان آمده‌است: یکی از توفیقات دولت مردمی در سه سال فعالیت خود، کار و تلاش شبانه‌روزی، فعال‌سازی ظرفیت‌های مغفول کشور و روشن نگه‌داشتن بارقه‌های امید به آینده‌ی کشور در دل‌های عموم مردم بوده و مورد تمجید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز قرار گرفته‌است. معظم‌له در آخرین دیدار با اعضای هیات دولت سیزدهم، عنوان شایسته “دولت کار و امید” را برای این دولت برگزیدندکه نشان از تایید مسیری است که در این مدت کوتاه طی شده‌است.

موفقیت حاصل مرهون میدان‌داری رئیس جمهور شهید حضرت آیت‌الله رئیسی (رحمت‌الله علیه)، همت اعضای محترم هیات دولت و همه‌ی مدیران در سطوح مختلف و نیز همراهی مردم عزیز ایران بوده‌است که جای شکرگزاری و قدردانی فراوانی دارد.

بدین‌وسیله از تعهد، مجاهدت و تلاش بی‌وقفه جنابعالی در پیشبرد اهداف و راهبردهای دولت مردمی قدردانی نموده و توفقیق دوام خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند متعال برایتان مسالت می‌نمایم.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار