فرماندار اهواز:

جنایات اشغالگران صهیونیستی از ‌سبوعیت‌ حیوانات هم بدتر است

فرماندار اهواز گفت: اشغالگران صهیونیستی نامرد و کودک‌کش برای رسیدن به یک سری مطامع و اهداف زودگذر حاضر هستند از حیوان هم بدتر شوند.
کد خبر: ۱۱۸۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶ 14 August 2024

تابناک خوزستان: سید احمد موالی‌زاده با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه تابعین و شهادت جمع زیادی از مردم مظلوم در این مدرسه اظهار کرد: قرآن می‌فرماید «أُولَئِکَ کَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ». باید تامل کرد که چرا در قرآن آمده است برخی انسان‌ها می‌توانند بدتر از حیوان شوند. مگر بدتر از حیوان هم داریم؟ حیوان سبوعیت دارد. غریزه حیوان این گونه است و اقتضای حیوانات به ویژه حیوانات درنده‌خوی این است. قرآن می‌فرماید برخی افراد از این حویانات هم بدتر می‌شوند.

وی افزود: جنایات ددمنشانه اشغالگران صهیونیستی نامرد و کودک‌کش، مصداق بارز و عینیت این آیه قرآن است؛ آن‌ها برای رسیدن به یک سری مطامع و اهداف زودگذر حاضر هستند از حیوان هم بدتر شوند.

فرماندار اهواز گفت: آن‌ها بویی از حیوانیت هم نبرده‌اند چه برسد به انسانیت. امیدواریم که انتقام‌مان را از آن‌ها بگیریم و منتظریم جبهه مقاومت این رژیم را به خاک سیاه بنشاند.

وی با اشاره به سکوت برخی کشورهای منطقه بیان کرد: برخی کشورها در واقع کشور نیستند بلکه یک باند بدتر از حیوانات هستند، اما برخی کشورها بسیار ترسو و بزدل هستند و این صحنه‌ها را می‌بینند و ساکت هستند. کشورهایی که در مقابل ددمنشی رژیم صهیونیستی ساکت می‌شوند و حتی جرات ندارند بیانیه‌ای بدهند یا اعتراض کنند یا اعلام محکومیت ساده‌ای داشته باشند، بزدل هستند و عددی نیستند، چه برسد به اینکه حاکم باشند زیرا آن‌ها گماشته کشورهای استکباری هستند.

موالی‌زاده گفت: این کشورها را دعوت می‌کنیم به خودشان بیایند و اگر قابل هدایت هستند امیدوارم هدایت شوند؛ در غیراین صورت ان‌شاءالله با دوستان و رفیق‌هایشان نیست و نابود شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار