در چهار ماه نخست امسال

بیش از ۲۰ هزار متر چاه‌های نفت و گاز در مناطق نفت خیز کشور حفاری شد

مدیر عملیات حفاری خشکی – ۱ شرکت ملی حفاری ایران، از حفاری ۲۰ هزار و ۴۹ متر چاه‌های نفت و گاز در مناطق نفت‌خیز کشور در چهار ماه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷ 11 August 2024

تابناک خوزستان: غلامرضا محمودی اظهار کرد: این مدیریت ۲۳ دستگاه حفاری سبک و سنگین تحت سرپرستی دارد که در مناطق مختلف نفتخیز کشور در چرخه عملیات قرار دارند.

وی افزود: با کاربست دکل‌های حفاری در چهارماه گذشته، حفاری و تکمیل هفت حلقه چاه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت نفت مناطق مرکزی به اتمام رسید.

محمودی با اشاره به گرمای طاقت فرسای تابستان امسال و سختی‌ها و دشواری کار حفاری اظهار کرد: با وجود شرایط اقلیمی و گرمای کم سابقه کارکنان این مدیریت به طور شبانه روزی و بی وقفه تلاش می‌کنند تا به نحو مطلوب پاسخگوی برنامه‌های صنعت‌ نفت در حفظ، نگهداشت و افزایش تولید باشند.

مدیر عملیات حفاری خشکی – ۱ شرکت ملی حفاری ایران گفت: از تعداد چاه‌های تکمیل شده در این مدت سه حلقه توسعه‌ای و چهار حلقه تعمیری بوده است که از شمار چاه‌های توسعه‌ای ۲ حلقه در میدان نفتی اهواز و یک حلقه در میدان نفتی مارون در مناطق نفتخیز جنوب در خوزستان تکمیل نهایی و تحویل کارفرما شد.

وی افزود: از چهار حلقه چاه تعمیری نیز ۲ حلقه در میدان نفتی اهواز و یک حلقه در میدان نفتی پازنان در موقعیت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد و یک حلقه در میدان گازی شانول در استان فارس در حوزه شرکت نفت مناطق مرکزی تکمیل و در مدار تولید قرار گرفت.

شرکت ملی حفاری ایران اکنون ۷۳ دستگاه حفاری خشکی و دریایی سبک، سنگین و فوق سنگین در تملک دارد.

این شرکت که از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران است، با توانایی منحصربه‌فرد همسو با عملیات حفاری‌ چاه‌ها افزون بر ۲۰ نوع خدمات فنی و تخصصی را در قالب خدمات یکپارچه به‌ شرکت‌های متقاضی و چاه‌های در حال حفاری یا در حال بهره‌برداری ارائه می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار