از ابتدای ماه صفر تا هفتم صفر؛

بیش از ۲۷۹ هزار زائر از پایانه‌های مرزی خوزستان تردد کردند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۲۷۹ هزار و ۲۵۷ زائر از ابتدای ماه صفر تا روز ۲۲ مردادماه از پایانه‌های مرزی استان تردد داشتند.
کد خبر: ۱۱۸۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵ 14 August 2024

تابناک خوزستان: محمد جولانژاد با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی چذابه از ۱۶ تا ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ اظهار کرد: در این مدت ۱۰ هزار و ۳۰۳ نفر از پایانه مرزی چذابه وارد شده و ۳۳ هزار و ۴۴۱ زائر ایرانی از این پایانه خارج شدند.

وی با اشاره به تردد ۵۰ هزار و ۶۴۷ نفر از پایانه مرزی چذابه افزود: در این مدت ورود ۲ هزار و ۸۹۶ نفر و خروج ۴ هزار و ۷ نفر خارجی از این پایانه ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی شلمچه در این بازه زمانی عنوان کرد: ۴۳ هزار و ۸۵۳ نفر از مرز شلمچه ورود کرده و ۱۵۵ هزار و ۵۸۵ زائر ایرانی از طریق این مرز خارج شدند.

جولانژاد ادامه داد: در این مدت ۲۲۸ هزار و ۶۱۰ زائر از مرز شلمچه تردد کردند و در این زمینه ورود ۱۱ هزار و ۸۱۹ نفر و خروج ۱۷ هزار و ۳۵۳ نفر خارجی از این پایانه به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به ثبت تردد زائران اربعین حسینی در روز ۲۲ مرداد اظهار کرد: در این روز تردد ۷۱ هزار و ۲۸۷ نفر از ۲ پایانه مرزی خوزستان ثبت شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار