مدیر عامل آبفای خوزستان:

۶ هزار کیلومتر از شبکه توزیع آب خوزستان فرسوده است

بیش از 10 هزار کیلومتر شبکه توزیع آب در سطح شهرهای خوزستان وجود دارد که این میزان شبکه توزیع آب، بیش از گذشته حجم و نیازهای استان را در ارتباط با خدمات حوزه آبفا مطرح می‌کند.
کد خبر: ۶۲۹۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ 14 July 2018
صادق حقیقی پور مدیر عامل آبفای خوزستان اظهار داشت: جلوگیری از هدررفت و بهبود خدمات حوزه آب و فاضلاب، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های امسال آبفای استان خوزستان است.
 
به گزارش"تابناک" وی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته، بیش از 10 هزار کیلومتر شبکه توزیع آب در سطح شهرهای خوزستان وجود دارد که این میزان شبکه توزیع آب، بیش از گذشته حجم و نیازهای استان را در ارتباط با خدمات حوزه آبفا مطرح می‌کند.
 
مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان با بیان این که شبکه توزیع آب استان خوزستان نیازمند توجه ویژه و جدی است، عنوان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته، 6 هزارکیلومتر از شبکه توزیع آب استان خوزستان فرسوده است.
 
وی با اشاره به کاهش میزان هدررفت آب با اصلاح شبکه‌های فرسوده توزیع در شهرهای مختلف استان خوزستان،گفت: با اصلاح و توسعه خدمات حوزه آبفا، ضمن افزایش رضایت‌‌‌مندی مردم، سلامت شهروندان از طرح‌های انجام شده افزایش می‌یابد.
 
حقیقی پور با اشاره به لزوم سرعت در اجرای طرح‌های حوزه آبفا، بیان کرد: فاضلاب برای توسعه شاخص‌های بهداشتی و گسترش سلامت عمومی، نقش و اهمیت مهمی دارد و به همین جهت، توجه و تأمین اعتبارات اجرای طرح‌های این حوزه باید بیش از گذشته جدی گرفته شود.
 
وی با بیان این که با اجرای طرح‌های حوزه آب و فاضلاب از انتقال بیش از 100 بیماری به انسان جلوگیری می‌شود، افزود: برای توسعه خدمات حوزه آب و فاضلاب و تأمین نیازهای شهروندان، برنامه ریزی و تلاش ویژه‌ای شده است و امیدواریم در کم‌ترین زمان ممکن، نیازهای استان تأمین و مشکلات شهروندان به حداقل برسد.
 
مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای استان خوزستان در حوزه تأمین آب شرب، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم ذخیره آب در شهرستان دزفول، مشکلی برای تأمین آب شهروندان این شهرستان وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار