اجرای ‌بیش‌ از ۹ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری و زیرساختی اربعین در خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در آستانه اربعین حسینی بیش از ۹ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری و زیرساختی پایانه‌های مرزی خوزستان اجرا شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰ 18 August 2024

تابناک خوزستان: محمد جولانژاد امروز ۲۸ مردادماه اظهار کرد: برای اربعین‌ حسینی امسال ۹ هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال پروژه راهداری و زیرساختی در پایانه‌های مرزی استان تعریف شد که اجرا شده‌اند.

وی افزود: در این راستا ۳۰۰ کیلومتر بهسازی و روکش ‌آسفالت، نصب ۱۵ هزار علائم و تجهیزات ‌ترافیکی، اجرای ۴۰۰۰ کیلومتر خط‌کشی، نصب ۱۷ کیلومتر حفاظ‌ بتنی و فلزی، احداث و بهسازی ۱۶ دستگاه ابنیه ‌فنی، اجرای روشنایی نقطه‌ای در ۳۶ نقطه و ۱۴ کیلومتر روشنایی طولی در محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی با اعتبار بیش از ۸۱۵۰ میلیارد ریال به اجرا رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: علاوه بر پروژه‌های راهداری، کار تقویت زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی استان نیز با اعتبار بیش از یک هزار و ۳۰۲ میلیارد ریال به اجرا رسید.

جولانژاد بیان کرد: در حوزه تقویت زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی نیز کار نصب ۸۳۰۰ مترمربع سایبان ثابت، ۱۰ هزار مترمربع سایبان موقت، ۲۰ هزار مترمربع مه‌پاش، توسعه و مرمت ۳۲ چشمه سرویس ‌بهداشتی، بهسازی و محوطه‌سازی ۱۵ هزار مترمربع فضای پایانه‌های مرزی، توسعه ۴ سامانه هوشمند تصویری و تهیه اقلام تاسیسات برقی و مکانیکی اجرا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار