کسب امتیاز “خیلی خوب” توسط سازمان آب و برق خوزستان در ارزیابی مجمع شرکت مدیریت منابع آب

سازمان آب و برق خوزستان در ارزیابی مجمع شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع ایران موفق به کسب رتبه «خیلی خوب» در عملکرد سال ۱۴۰۲ شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲ 21 August 2024

تابناک خوزستان: به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، روز یکشنبه ۲۸ امرداد ۱۴۰۳ نشست مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان آب و برق خوزستان در شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۲ این سازمان بدون بند حسابرسی تصویب شد.

در این مجمع که به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد سازمان آب و برق خوزستان در سال ۱۴۰۲برگزار شد، مدیرعامل و معاونان این سازمان به بیان فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در سال گذشته پرداختند.

تشریح وضعیت منابع آب استان برای سهامداران و مدیران شرکت مدیریت منابع آب ایران یکی دیگر از بخش‌های این مجمع عمومی بود.

در این جلسه مدیرعامل و معاونان سازمان آب و برق خوزستان گزارشی از عملکرد این سازمان در سال ۱۴۰۲ به تفصیل در بخش‌های منابع و تولید، اقلام مالی و هزینه‌ای، توسعه و بهره‌برداری، نیروی انسانی، آموزش و فناوری و دعاوی مطروحه در مراجع قضایی ارائه دادند و به پرسش‌های اعضای مجمع، معاون‌ها و مدیران دفاتر تخصصی پاسخ دادند.

مدیران کل دفاتر مختلف شرکت مدیریت منابع آب ایران اعم از اطلاعات و داده، فناوری و اطلاعات، حقوقی، منابع انسانی، حوضه آبریز، مجامع، ذیحسابی، تنظیم‌گری و معاونت منابع انسانی، پشتیبانی و مجامع نیز پس از ارزیابی عملکرد سازمان آب و برق خوزستان رتبه «خیلی خوب» را برای این شرکت در نظر گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار