مدير عامل شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب مطرح کرد؛

همگامی صنعت نفت جنوب با مجموعه‌های توسعه محور شهری

کد خبر: ۱۱۸۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱ 21 August 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب، رضا اميني، شهردار کلانشهر اهواز به همراه جمعي از معاونين به منظور افزايش تعاملات ميان مجموعه شهر و صنعت با عليرضا دانشي، مدير عامل شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب و جمعي از مديران اين شرکت ديدار و گفت‌وگو کرد. 

مدير عامل شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب در اين ديدار اظهار کرد: توسعه و ميدان‌هاي نفتي‌ شهر اهواز با يکديگر عجين شده‌اند، هر چه مسئولان امر در تعاملات فکري و عملي باشند، وضعيت شهر و صنعت بهبود خواهد يافت و مردم از آن منتفع خواهند شد.

دانشي با اشاره به تلاش‌هاي صورت گرفته در دولت سيزدهم براي آشتي دوباره صنعت با مجموعه شهري بيان کرد: مناطق نفتخيز جنوب از ديرباز کمک‌هاي شاياني به اجراي طرح‌هاي توسعه‌اي داشته ‌است و در مديريت فعلي تلاش مي‌کنيم  تا اين کمک‌ها مؤثرتر واقع شود. 

وي افزود: تيم اجرايي شهرداري اهواز مجاهدانه، پرتلاش و با ايده‌هاي غني فعاليت مي‌کند، اميدواريم که با حضور دکتر پزشکيان و وزراي دولت چهارهم در آينده نه چندان دور شاهد تحولات ويژه‌اي در وضعيت شهر اهواز باشيم. 

مدير عامل شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب خاطرنشان کرد: مجموعه مديريت مناطق نفتخيز جنوب در ادامه مسير دولت سيزدهم با جديت و تلاش مضائف‌تر براي خدمت به مردم منطقه به ويژه شهر اهواز اقدامات مؤثري انجام خواهد شد. 

تقدير شهردار اهواز از نگاه توسعه محور مديران نفتي 

در ادامه شهردار اهواز ابراز داشت: شهر اهواز با نفت ممزوج و غيرقابل تفکيک‌اند و ما تلاش مي‌کنيم تا در روند توسعه شهر فضا را به گونه‌اي آماده کنيم تا نفت بتواند بيشترين توليد را داشته باشد. 

اميني با تأکيد بر ضرورت پيش بيني برنامه‌هايي ويژه براي نحوه پيشرفت شهر، عنوان داشت: شهر اهواز به دليل اينکه در سطح پيشرفت کرده است، ظرفيت توسعه سطحي را بيش از اين ندارد، اين امر موجب کاهش توليد و کم شدن استفاده از ظرفيت‌هاي کشور خواهد شد که متعلق به مردم است از اين رو بايد در جلسات کارشناسي برنامه‌هايي جهت نحوه پيشرفت شهر تدوين و در مصوبات آورده شود تا بدين وسيله از اين اتفاق جلوگيري کنيم. 

وي در پايان ضمن تقدير از احساس مسئوليت و نگاه توسعه محور مديران مناطق نفتخيز جنوب نسبت به اجراي پروژه‌هاي ارزنده در شهر اهواز، گفت: مناطق نفتخيز جنوب، افتخار صنعت نفت کشور است و اين نگاه را فرصتي طلايي براي مجموعه شهري مي‌دانيم، تا زماني که در اين کسوت قرار دارم بر خود تکليف مي‌دانم که براي ريل‌گذاري پروژه‌هاي زيرساختي شهر تلاش کنم به نحوي که آيندگان در همين ريل بتوانند شهر را به سمت و سوي صحيح هدايت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار