استاندار خوزستان:

تردد زائران اربعین در گذرگاه‌های خوزستان روان‌تر از سال‌های گذشته است

استاندار خوزستان گفت: با بهبود زیرساخت‌ها و استفاده از تجارب گذشته، تردد زائران اربعین حسینی در ۲ گذرگاه مرزی شلمچه و چذابه بسیار روان‌تر ازسال‌های گذشته شده است.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱ 20 August 2024

تابناک خوزستان: علی اکبر حسینی‌محراب دوشنبه در بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد:علاوه بر بهبود زیرساخت‌های ۲ مرز چذابه و شلمچه ، امسال اقدام‌های تامینی و امنیتی بهتری برای راحتی و آرامش زائران تدارک دیده شده است.

رئیس ستاد اربعین خوزستان با بیان اینکه ترافیک خودروها در مسیرهای منتهی به ۲ مرز چذابه و شلمچه بسیار روان و بدون مشکل است افزود: تاکنون گره ترافیکی در این مسیرها از سوی پلیس راه استان گزارش نشده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه از ماه‌های گذشته اقدام‌های زیرساختی موثری برای بهبود ترافیک مسیرهای منتهی به این ۲ گذرگاه مرزی انجام شده، گفت: همه پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای میزبانی و پذیرایی شایسته از زائران اربعین حسینی در استان به عمل آمده است.

حسینی‌محراب بیان کرد: تردد زائران در مرز شلمچه با وجود ۴۸ گیت ورود و خروج بسیار روان است و زائران در کمترین زمان از گیت‌ها به سوی کربلا گذر می‌کنند.

وی با اشاره به پیک حضور زائران در روزهای آینده افزود: از ابتدای هفته جاری ازدحام بیشتری در مرزها گزارش شده است، امیدواریم با توجه به تمهیدات انجام شده و بسیج امکانات حشدالشعبی، ارتش و سایر دستگاه‌های دولتی که به کمک بخش خصوصی آمدند، در زمینه حمل و نقل و تردد زائران مشکل در مرز وجود نداشته باشد.

استاندار خوزستان گفت: همه تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی استان معطوف به فراهم کردن زیرساخت‌ها متمرکز شد و خدمات رسانی تا بازگشت کامل زائران به وطن ادامه خواهد داشت.

استاندار خوزستان به وضعیت گرمای هوا در چند روز اخیر در استان و گذرگاه‌های مرزی شلمچه و چذابه اشاره کرد و گفت: زائران اربعین حسینی سفر خود را در ساعات گرم انجام ندهد و به توصیه‌های پزشکی عمل کنند تا دچار گرمازدگی نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار