استاندار خوزستان خبرداد:

رفع ۱۲ مورد از موانع سر راه بخش تولید در خوزستان

استاندار خوزستان از رفع ۱۲ مورد از موانع بر سر راه تولید در ستاد تسهیل رفع موانع تولید استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴ 21 August 2024

تابناک خوزستان: علی اکبر حسینی محراب امروز، ۳۱ مردادماه در پایان نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: چند پروانه بهره‌برداری برای برخی صنایع مانند فولاد وجود داشت که کارخانه اجرا شده بود اما به دلیل سختگیری‌های قانونی محیط زیستی که درست است، مشکلاتی وجود داشت و در نهایت با موافقت ستاد تسهیل استان مقرر شد پروانه بهره‌برداری برای کارخانه فولاد و کارخانه فسفات در مجتمع نیشکر امام خمینی در شعیبیه صادر شود.

وی افزود: در خصوص مشکلات تامین اجتماعی چند موسسه خصوصی با نظر مساعد مدیرکل تامین اجتماعی قرار شد به دلیل مشکلات مالی و بحران کارگری، مطالبات معوقشان را تقسیط کنند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: وقتی مشکلات صنایع و تولید در دستگاه‌های قضایی، کارگری، تامین اجتماعی، محیط زیست، بانک‌ها و... باقی مانده و رفع نمی‎‌شود، دولت برای رفع موانع تولید و اشتغال، این ستاد را تشکیل داد.

وی یادآور شد: وظیفه اصلی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این است که مشکلاتی که سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و کارآفرینان ممکن است در بخش‌های مختلف و رویه های اداری یا بانکی با آن مواجه شوند را مورد رسیدگی قرار داده و تا جای ممکن با رفع این موانع از آن‌ها حمایت کند که خوشبختانه با همدلی مسئولان مختلف بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی رفع شده است.

حسینی محراب گفت: امروز ۱۲ مورد از مسائل تولید و... در استان مورد رسیدگی قرار گرفت و رفع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار