نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی:

رییس جمهور بر تقویت و انتصاب مدیران توانمند در خوزستان تاکید دارد

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست مجمع نمایندگان خوزستان با رییس جمهور گفت: دکتر پزشکیان بر تقویت و انتصاب مدیران توانمند در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲ 20 August 2024

تابناک خوزستان: محمد امیر در خصوص دیدار امشب نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی با رییس جمهور اظهار کرد: بررسی ظرفیت ها و طرح چالش های مهم خوزستان از مهمترین محورهای این نشست بود که رییس جمهور قول داد در دولت چهاردهم شاهد خوزستانی متفاوت باشیم.

وی با بیان اینکه امشب نخستین نشست تعاملی نمایندگان با رییس دولت چهاردهم برگزار شد، افزود: در این نشست نمایندگان به ظرفیت‌ها و چالش‌های استان در بخش انرژی، صنعت و کشاورزی و مرزی اشاره کردند.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی درباره جزییات این نشست گفت: این نشست صمیمی و صریح بود؛ همچنین نمایندگان بر ظرفیت‌های نادیده گرفته شده که موجب بروز مشکلاتی مانند بیکاری و چالش های زیست محیطی در خوزستان شده نیز پرداختند.

امیر ادامه‌ داد: رییس جمهور نسبت به مسایل خوزستان اشراف دارد و به گفته دکتر پزشکیان ظرفیت‌های استان باید در راستای حل مسایل مردم استان به کار گرفته شود.

وی با اشاره به گلایه رییس جمهور از مدیریت ادوار مختلف در استان گفت: دکتر پزشکیان بخش زیادی از مشکلات خوزستان را ناشی از از نبود مدیریت قوی در استان دانست و بر تقویت و انتصاب مدیران توانمند تاکید کرد.

نماینده اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رییس جمهور همچنین وعده داد در دولت چهاردهم بخش زیادی از محرومیت‌های خوزستان رفع و در پایان دولت چهاردهم، استانی متفاوت و توسعه یافته را شاهد باشیم.

امیر، نشست مجمع نمایندگان خوزستان با رییس جمهور را در جهت تقویت تعامل دولت و مجلس عنوان کرد و افزود: امیدواریم در راستای وعده دکتر پزشکیان به منظور توسعه و محرومیت‌زدایی خوزستان، مدیران بومی، خلاق، توانمند و انقلابی در استان بکارگرفته شوند.

برچسب ها: دکتر پزشکیان
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار