فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان: استقبال گسترده مردم از اربعین جهان را شگفت زده کرد

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: استقبال گسترده مردم از اربعین امسال همه جهانیان را شگفت زده کرده و همچنان شاهد حضور پرشور زائران در مرزهای استان برای سفر به کربلا هستیم.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸ 20 August 2024

تابناک خوزستان: سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این حرکت مردمی در سطح جهان بی‌نظیر و حضور مردم در راهپیمایی اربعین با شکوه و عظمت است.

وی افزود: حرکت زائران اربعین حسینی از مرزهای شلمچه و چذابه به سمت کشور عراق روان است که نسبت به سال‌های گذشته شاهد رضایت بیشتر زائران در این ۲ مرز هستیم.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: تمام مجموعه‌ها و موکب‌های مردمی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی پای کار هستند و نیروهای مسلح نیز در این زمینه تاکنون خدمات خوبی را به زائران ارائه داده‌اند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: سپاه پاسداران با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی، گروه‌های جهادی و تمام امکانات خود، آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه است.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور با بیان اینکه هیچگونه مشکل امنیتی زائران را در ایران و عراق به خطر نمی‌اندازد، افزود: تلاشهای بی وقفه نیروهای نظامی، امنیتی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی استان خوزستان برای تامین و حفظ امنیت در مرزهای شلمچه و چذابه شبانه روز در حال انجام است.

وی بیان کرد: اربعین وحدت، یکدلی، محبت و ادامه راه امام حسین (ع) است که باید این راه را با برادری و کنار هم بودن ادامه دهیم.

بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی(ع) است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار