بیانیه مجمع صنفی کارکنان قراردادی وزارت نفت در خصوص گزینه وزارت نفت کابینه چهاردهم

کد خبر: ۱۱۸۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰ 20 August 2024

تابناک خوزستان: پس از بررسی گزینه های متعدد، سرانجام آقای مهندس پاک نژاد توسط دکتر پزشکیان‌رئیس جمهور محترم، بعنوان گزینه پیشنهادی تصدی مسئولیت وزارت نفت به مجلس شورای اسلامی معرفی گردید. 

مجمع صنفی کارکنان قراردادی صنعت نفت خرسند است که از میان گزینه های متعدد فردی انتخاب گردید که عمر کاری خود را در عملیات و نظارت بر منابع هیدرو کربوری سپری نمود و در عملیات مهار فوران چاه رگ سفید با حضور میدانی تمام قد، بر اجرای این عملیات سخت و طاقت فرسا نظارت مستقیم داشتند. 

این عملیات با تقدیم شهیدانی از جنس کارکنان غیر رسمی، موجب شد تا ملت شریف ایران مجاهدت و از خودگذشتگی کارکنان جان بر کف صنعت نفت در دل زمین های تفتیده و آفتاب سوزان خوزستان را دگر بار مشاهده نمایند.

از سختی و صعوبت کار کارکنان این صنعت پیشران، روایت های متعددی منتشر شده است اما عکسی که طی روزهای گذشته از اجرای عملیات ترمیم خط لوله انتقال نفت در زیر آفتاب سوزان خوزستان در فضای مجازی بازنشر داده شد، مُهر تأیید دیگری بر جانفشانی کارکنان زحمت کش این صنعت پرطمطراق علی الخصوص کارکنان غیر رسمی ( قراردادی – ارکان ثالث ) بود که دوشادوش همکاران رسمی در ستاد و عملیات نقش آفرینی می کنند.

در پایان مجمع کارکنان قرارداد موقت وزارت نفت که از سالهای ۹۲ تاکنون مسایل و مشکلات همکاران و هم صنفان خود را با جدیت پیگیری میکند، ضمن تشکر از اقدامات شایسته صورت یافته در دولت سیزدهم و تاکید بر حل مشکلات باقی مانده، تنها راه برون رفت از بلاتکلیفی ۱۲ ساله کارکنان قراردادی در موضوعات اداری و صنفی را کما کان در انتخاب وزیری از جنس و بدنه صنعت نفت میداند و از همکاران قراردادی سراسر کشور تقاضا میشود با نمایندگان حوزه انتخابیه متبوع جهت اعتماد مجلس شورای اسلامی به جناب آقای مهندس پاکنژاد رایزنی لازم را معمول فرمایند.

مجمع صنفی کارکنان قراردادی وزارت نفت

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار