تردد ‌بیش‌ از ‌یک‌ میلیون و ۴۵۸ هزار زائر از مرزهای خوزستان ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ثبت تردد یک میلیون و ۴۵۸ هزار و ۸۸۷ زائر اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان از ۱۶ تا ۳۰ مردادماه خبرداد.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱ 21 August 2024

تابناک خوزستان: محمد جولانژاد با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی خوزستان از ۱۶ تا ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ اظهار کرد: در این مدت ۴۲۵ هزار و ۲۱۵ زائر ایرانی وارد شده‎‌اند که ۸۷ هزار و ۵۵۷ نفر از مرز چذابه و ۳۳۷ هزار و ۶۵۸ زائر از مرز شلمچه بوده است.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی خروج ۸۹۸ هزار و ۵۱۹ زائر ایرانی ثبت شده است که از این تعداد ۶۸۹ هزار و ۳ نفر از مرز شلمچه و ۲۰۹ هزار و ۵۱۶ زائر از مرز چذابه خارج شده‌اند.

جولانژاد ادامه داد: در این مدت ۱۰۸ هزار و ۴۵۱ زائر خارجی از دو پایانه مرزی خارج شده است که ۷۱ هزار و ۴۰۸ زائر از شلمچه و ۳۷ هزار و ۴۳ نفر از چذابه تردد کرده‌اند. همچنین در این بازه ۲۶ هزار و ۷۰۲ زائر خارجی وارد شده‌اند که از این تعداد ورود ۲۱ هزار و ۵۴۲ نفر از پایانه مرزی شلمچه و ۵۱۶۰ نفر از پایانه مرزی چذابه ثبت شده است.

وی با اشاره به ثبت تردد زائران اربعین حسینی در روز ۳۰ مرداد اظهار کرد: در این روز تردد ۱۷۶ هزار و ۵۰۸ نفر از دو پایانه مرزی خوزستان ثبت شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار