مدیرکل امور مالیاتی استان خوزستان خبر داد:

صدور یازدهمین مجوز از سوی سازمان امور مالیاتی کشور جهت ارائه خدمات مالیاتی نوع اول

مدیرکل امور مالیاتی استان خوزستان از صدور مجوز فعالیت برای شرکت «معتمد ملل شریف» به عنوان یازدهمین شرکت معتمد ارائه‌کننده‌ خدمات مالیاتی نوع اول خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹ 19 August 2024
 

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان خوزستان و به نقل از رسانه مالیاتی، علی خورشیدی گفت: به موجب ماده (۲۶) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، سازمان امور مالیاتی کشور می‌تواند جهت حصول اطمینان از عملکرد صحیح مؤدیان در اجرای قانون مذکور از خدمات «شرکت‌های معتمد ارائه‌کننده خدمات مالیاتی» استفاده نماید.

مدیر کل امور مالیاتی استان با بیان اینکه شرکت «معتمد ملل شریف» به تازگی مجوز نوع اول را از سازمان امور مالیاتی دریافت کرده است، افزود: پیش از این، ۱۰ شرکت جهت ارائه خدمات مالیاتی موفق به اخذ مجوز از سازمان امور مالیاتی گردیده بودند و در حال حاضر شرکت مذکور به عنوان یازدهمین شرکت معتمد آماده همکاری با مودیان مالیاتی می باشد.

وی با اشاره به انواع مجوز قابل ارائه به شرکت‌های معتمد ارائه‌کننده خدمات مالیاتی گفت: سازمان امور مالیاتی کشور در قالب ارائه سه نوع مجوز در زمینه‌های صدور و ارسال اطلاعات صورتحساب‌های الکترونیکی و پشتیبانی از تجهیزات مرتبط با آن، آموزش مؤدیان مالیاتی و ارائه مشاوره‌های فنی مالیاتی و غیر مالیاتی در راستای توانمندسازی مؤدیان با این قبیل شرکت‌ها همکاری می نماید.

خورشیدی در پایان تاکید کرد : مؤدیان می‌توانند به منظور انجام تکالیف قانونی خود از خدمات این شرکت‌ معتمد در حوزه‌هایی چون نصب، راه‌اندازی، پیکربندی، ارائه پشتیبانی و تأمین تجهیزات موردنیاز صدور صورتحساب الکترونیکی و همچنین صدور، نگهداری، جمع‌آوری و ارسال اطلاعات این صورتحساب‌ها به سازمان امور مالیاتی کشور بهره مند گردند.

مودیان مالیاتی میتوانند آخرین اخبار، اطلاعیه ها، بخشنامه ها و دستورالعملهای مالیاتی را از سامانه tax.gov.ir دریافت نموده و همچنین سوالات، انتقادات، پیشنهادات و هرگونه گزارش فرار مالیاتی را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۲۲۸۷ ارسال و یا با شماره تلفن گویای ۳۳۳۳۷۷۵۵ و مرکز ارتباط مردمی ۱۵۲۶ به صورت شبانه روزی مطرح و پاسخ کلیه سوالات خود را دریافت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار