استاندار خوزستان گفت؛

مشاورین با شبکه سازی مدیریتی و تحلیل و آسیب شناسی در تصمیم گیری های استان ایفای نقش نمایند

مشاورین اتاق فکر استانداری هستند و انتظار داریم با شبکه سازی مدیریتی، آسیب شناسی، تحلیل و نقادی نقش مهمی در غنی سازی تصمی گیری های استان خوزستان بر عهده بگیرند
کد خبر: ۴۰۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 09 April 2017
نشست استاندار با مشاورین استاندار در روز شنبه مورخ 19 فروردین ماه در سالن جلسات استانداری تشکیل گردید.

استاندار خوزستان در جلسه شورای مشاوران با بیان اهداف و انتظارات خود از مشاورین بیان داشت : بهره‌گیری از دست‌آوردهای علمی در مدیریت و امور اجرایی سازمان‌ها، به‌ویژه استانداری که مسئولیت اجرای سیاست‌های عمومی كشور در ارتباط با وزارتخانه‌ها، مؤسسات و شركت‌های دولتی و سایر سازمان‌های مربوط را دارد، یک ضرورت است. این ضرورت اقتضا دارد که استاندار برای اجرای سیاست‌های عمومی كشور از علوم و تخصص‌های مختلف به‌صورت بهینه استفاده نماید.

شریعتی افزود: تحقق این امر مستلزم بهره‌گرفتن از فکر و تدبیر نیروهای شاخص علمی و کارشناسان صاحب‌نظر خارج از سازمان در قالب مشاوره است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا اعضای گروه‌های مشاوران از میان افراد معتمد، دارای تجارب اجرائی مؤثر، دارای تحصیلات عالی و شاخص از نظر علمی و اجتماعی و سیاسی و حقوقی برای مشاوره دادن به استاندار و معاونین در یک یا چند زمینه خاص مانند امور زیربنایی، اقتصادی، سیاسی، و ... انتخاب نماییم لذا ماموریت اصلی مشاوران به ‌طور كلي ارائه مشاوره برای ارتقاء سطح تصمیم‌سازی، افزایش کارایی و اثربخشی فرآیند تصمیم‌گیری و اقدامات اجرایی مرتبط با وظایف و اختیارات استاندار و معاونین است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: مشاورین اتاق فکر استانداری هستند و انتظار داریم با شبکه سازی مدیریتی، آسیب شناسی، تحلیل و نقادی نقش مهمی در غنی سازی تصمی گیری های استان خوزستان بر عهده بگیرند.

در ادامه اعضای شورای مشاورین دیدگاهای خود را در مورد مسایل مهم استان بیان داشتند.

در خاتمه دکتر مهرعلیزاده مسئول دبیرخانه شورای مشاورین با ارایه توضیحاتی در خصوص جایگاه و اهمیت مشاورین توضیحاتی در مورد آیین نامه تدوین شده مشاورین بیان کرد و مقرر شد پس از دریافت نظر مشاوران و تایید استاندار به عنوان چارچوب مشاورین قرار گرفته شود و جلسات فصلی با حضور استاندار برای تبادل نظر با حضور استاندار و معاونین برگزار گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار