یک هزار و ۲۰۰ تن آرد برای تامین نان زوار اربعین در خوزستان اختصاص یافت

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: یک هزار و ۲۰۰ تن آرد برای تامین نان مواکب و هیات‌های مذهبی خوزستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۱۷۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰ 06 August 2024

تابناک خوزستان: امید جهان نژادیان بیان کرد: این میزان آرد در راستای خدمت رسانی مطلوب به زائران کربلای معلی به ستاد عتبات عالیات در استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان اظهارکرد: نان فرآوری شده در راستای حمایت از تولید و اشتغال جوانان بومی استان و جلوگیری از عرضه آرد خارج از شبکه، توسط کارخانجات نان صنعتی خوزستان روزانه به صورت

بسته‌بندی شده در اختیار مواکب مستقر در مسیر پیاده‌روی بزرگ اربعین قرار خواهد گرفت.

جهان نژادیان گفت: بیش از یک هزار و ۳۶۷ تن برنج و شکر از ابتدای ماه محرم برای مصرف نذورات ماه محرم و صفر اختصاص داده شده و تا پایان ماه صفر توزیع این کالاها ادامه خواهد داشت.

آیین راهپیمایی اربعین از سه هفته قبل از چهلمین روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آغاز می‌شود، مسیر و سفری که هر ساله میلیون‌ها مسلمان و عاشق اباعبدالله از شهرها و کشورهای مختلف جهان آغاز

می‌کنند تا در روز اربعین (۲۰ صفر) خود را به کربلا و بین‌الحرمین برسانند و مزار سالار شهیدان و حضرت ابوالفضل العباس(ع) را زیارت کنند.

سال گذشته بیش از ۲۰ میلیون زائر در راهپیمایی اربعین حسینی حضور داشتنند که حدود پنج میلیون زائر ایرانی از مرزهای زمینی و هوایی به عراق و شهرهای محل حرم‌های امامان شیعیان کربلا و نجف و سامرا و کاظمین سفر کردند.

امسال زائران اربعین می توانند از ۶ مرز زمینی «خسروی»، «شلمچه»، «چذابه»، «مهران»، «باشماق»، «تمرچین»، ۲ مرز هوایی، فرودگاه امام علی (ع) نجف و بغداد و یک مرز آبی خرمشهر- بصره به عراق سفر کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار