مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خبر داد:

جابجایی بیش از یک میلیون تُن کالا با ناوگان ایمن ترابر نیشکر

کد خبر: ۱۱۸۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵ 19 August 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر عبدعلی ناصری امروز یکشنبه، ۲۸ مردادماه، با اشاره به ارسال بیش از ۳۰۰ هزار تُن شکر و ۱۲ میلیون لیتر الکل طبی از خوزستان به سایر استان‌ها از سال گذشته تا کنون، بر اهمیت نقش ایمن ترابر نیشکر در ناوگان حمل‌ونقل کشور تأکید کرد.

افزایش ظرفیت شبکه حمل‌ونقل استان، تکمیل زنجیره حمل محصولات تولیدی نیشکر، کاهش هزینه‌ها در کوتاه‌مدت، کاهش قیمت تمام‌شده محصولات تولیدی در بلندمدت از مزایای به‌کارگیری این ناوگان حمل‌ونقل در صنعت نیشکر است که مدیرعامل توسعه نیشکر در حاشیه این بازدید به آن اشاره کرد.

ناصری در ادامه، فعالیت شرکت ایمن ترابر نیشکر را بین شرکتی، درون‌استانی و بین استانی برشمرد و افزود، بخشی از محصولات تولیدی صنعت نیشکر مانند شکر سفید، شکر دارویی، شکر قهوه‌ای و تولیدات شرکت آبان بسپار توسعه، توسط ناوگان این شرکت به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

توسعه ناوگان حمل‌ونقل ایمن ترابر نیشکر

در این بازدید، محسن کیان‌پور مدیرعامل شرکت ایمن ترابر نیشکر، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای شرکت، از برنامه‌های توسعه ناوگان حمل‌ ونقل خبر داد که مهم‌ترین آن ها ، خریداری 57 دستگاه خودرو سنگین شامل 30 دستگاه کشنده و ۲7 دستگاه تریلر در سال مالی 1402-1403 می باشد. این در حالی است که در سال مالی آتی نیز 52 دستگاه خودرو سنگین جدید شامل 26 دستگاه کشنده و 26 دستگاه تریلر کمپرسی به ناوگان این شرکت اضافه خواهد شد .

با گسترش فعالیت‌های شرکت، تعداد نیروهای شاغل در آن نیز روبه‌افزایش است. هم‌اکنون بیش از ۱۸۵ نفر به‌صورت مستقیم و بیش از سه برابر این تعداد به‌صورت غیرمستقیم در دفاتر شرکت در استان گیلان، تهران و خوزستان مشغول به کار هستند. پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال آتی، بیش از ۴۰ تا ۵۰ نیروی جدید نیز به این مجموعه اضافه شوند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار