مدیر توزیع برق جوانرود تأکید کرد؛

لزوم توجه به ساعات اوج مصرف در راستای مصرف بهینه برق

مدیر توزیع برق شهرستان جوانرود بر لزوم توجه به ساعات اوج مصرف در راستای مصرف بهینه برق تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۷۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲ 04 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حیدر امامی ظهر امروز یکشنبه (۱۴ مردادماه) به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار، با دعوت از خبرنگاران این شهرستان از اعضای تحریریه این رسانه ها تقدیر کرد.

وی دراین دیدار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های اصحاب رسانه، در خصوص خدمات، نقش و جایگاه توزیع برق جوانرود در تامین روشنایی و برق پایدار و مطمئن  این شهرستان، اظهار کرد: در حوزه مصرف انرژی به فرهنگ سازی و آگاهی بخشی نیاز داریم تا مردم انرژی را به طور صحیح استفاده کنند.

مدیر توزیع برق شهرستان جوانرود تصریح کرد: از جمله عوامل مهم در مدیریت مصرف در بخش خانگی عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف برق است.

وی ادامه داد: لذا از مشترکین خواهشمندیم به ساعات اوج مصرف یعنی ساعت ۱۳ الی ۱۸ و ساعت ۲۰ الی ۲۳ در تابستان توجه کرده و یارگیر تلاشگران صنعت برق باشند.

این مقام مسئول با اشاره به سامانه اطلاع رسانی حوادث برق و مرکز پاسخگوی این شرکت به شماره تلفن ۱۲۱،  یادآور شد: این مرکز به صورت شبانه روز پاسخگوی تماس مشترکین است.

وی در پایان عنوان کرد: قرار است طی یک الی ۲ سال آینده با تبدیل بستر مخابراتی گذشته به فیبر نوری، این مرکز بتواند پاسخگوی حجم بالای از تماس شهروندان گرامی باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار