نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

لزوم تعامل سازنده سه قوه برای حل مسائل کشور

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به توصیه‌های جدی مقام معظم رهبری و شرایط حساس حاکم در منطقه و مسائل تحریمی فشارهای خارجی و مشکلات معیشتی قطعاً باید هر سه قوه با یکدیگر در حل مسائل کشور تعامل داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۷۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶ 11 August 2024

محمد رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: اعضای کمیسیون های مجلس شورای اسلامی مشخص شدند، از نمایندگان مردم استان وحید احمدی در کمیسیون امنیت ملی، عبدالرضا مصری در کمیسیون برنامه و بودجه، مجتبی بخشی پور در کمیسیون عمران، رستگار یوسفی در کمیسیون آموزش، سید جواد حسینی کیا در کمیسیون صنایع و معادن و فتح الله حسینی در کمیسیون انرژی مشغول به فعالیت خواهیم بود.
 
وی افزود: در حال حاضر در تمام کمیسیون های موثر مجلس و دوره مجمع نمایندگان، عضویت داشته و در مباحث مرتبط با انرژی، آب، برق، نفت و زیر ساخت هایی از قبیل کمیسیون عمران و مسائل زیربنایی کشور و حمل و نقل فعالیت داریم.
 
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی مسائل امنیتی را در بر دارد، کمیسیون برنامه و بودجه در مسائل بودجه ای کشور دخیل است، کمیسیون صنایع در بحث صنعت موثر بوده و کمیسیون شوراها و داخلی نیز در مباحث سیاسی داخلی کشور تاثیر گذار است.
 
وی ادامه داد: فضل الله رنجبر در کمیسیون اجتماعی تاثیر داشته و دبیر کمیسیون اجتماعی است، همچنین سید جواد حسینی کیا نایب رئیس اول کمیسیون صنایع شد.
 
رشیدی عنوان کرد: موارد ذکر شده یک امتیاز خوب برای استان کرمانشاه است و امید است با تجمیع این سرمایه ها برای توسعه استان گام های موثری برداریم.
 
وی تشریح کرد: کابینه رئیس جمهور هنوز معرفی نشده، بعد از معرفی کابینه طی یک هفته وزرا برنامه های پیشنهادی خود را در کمیسیون های مجلس ارائه می‌کنند و در این یک هفته وزرا ملزم به ارائه همه برنامه های خود به مجلس هستند و مورد سوال و پرسش و چالش جدی نمایندگان قرار می‌گیرند.
 
رشیدی در ادامه افزود: یک هفته بعد کمیسیون ها بررسی می‌شوند و رای اعتماد مخالف و موافق وزرا بررسی می‌شود و مخالف و موافق صحبت می‌کنند؛ در نتیجه ۲ هفته زمان داریم از زمانی که آقای پزشکیان کابینه خود را معرفی کند.
 
وی تاکید کرد: با توجه به توصیه های جدی مقام معظم رهبری و شرایط حساسی که در منطقه حاکم است و همچنین مسائل تحریمی، فشار های خارجی و مشکلات معیشتی و اقتصادی در داخل کشور، قطعا باید مجلس و دولت و هر سه قوه باید با یکدیگر تعامل داشته باشند که کار دولت تسهیل شود و بتواند به نحو احسن مسائل کشور را دنبال کند و مشکلات مردم را حل کنند.
 
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: شاخصه هایی که مقام معظم رهبری فرمودند، قطعا در رای اعتماد اهمیت دارند و امید است که با یک تعامل مثبت دولت و مجلس بتوانیم کار را پیش ببریم و دولت هر چه سریعتر در جایگاه خود برای حل کردن مسائل کشور قرار گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار