برقراری ۴۸ پرواز فوق‌العاده در فرودگاه کرمانشاه برای ایام اربعین

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از آماده‌باش برای ارائه خدمات به زوار اربعین خبر داد و گفت: ۴۸ پرواز فوق‌العاده برای ایام اربعین در فرودگاه کرمانشاه در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۱۷۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶ 11 August 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، مجتبی بیاتی با اشاره به آمادگی همه جانبه فرودگاه کرمانشاه برای ایام اربعین و ارائه خدمت به زوار، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد ۴۸ پرواز فوق‌العاده برای ایام اربعین در فرودگاه کرمانشاه و در مسیر تهران -کرمانشاه -نجف و بالعکس برقرار شود.

وی با بیان اینکه این پروازها از ۲۸ مرداد آغاز می‌شود، یادآور شد: در صورت وجود تقاضا و اخذ تاییدیه‌های لازم امکان افزایش بیشتر این پروازها نیز وجود دارد.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه تعداد پروازهای فوق‌العاده اربعین سال گذشته در فرودگاه کرمانشاه را ۳۶ پرواز اعلام کرد و گفت: امسال رشد قابل توجه این پروازها را شاهد خواهیم بود.

بیاتی اضافه کرد: پروازهای اربعین توسط دو شرکت هواپیمایی انجام شده و فروش بلیط‌ها نیز به صورت متمرکز خواهد بود.

به گفته مدیرکل فرودگاه کرمانشاه، با برقراری پرواز اربعین در فرودگاه کرمانشاه، علاوه بر زوار استان کرمانشاه، زوار استان‌های همجوار نیز می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی در ادامه از آماده‌سازی فضای فرودگاه کرمانشاه متناسب با ایام اربعین و ارائه خدمات به زائرین نیز خبر داد و تاکید کرد: در کنار روند مناسب اجرای بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه، هیچ مشکلی برای ارائه خدمات به زوار اربعین و نشست و برخاست پروازها وجود ندارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار