ناظر گمرکات کرمانشاه خبر داد؛

اعزام ۳۰ نفر از کارکنان گمرک کرمانشاه به گمرک خسروی در ایام اربعین

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه از افزایش نیروی گمرک خسروی در ایام اربعین با اعزام ۳۰ نفر از کارکنان گمرک کرمانشاه به آن گمرک برای خدمت‌رسانی به زائران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵ 11 August 2024

علی‌اصغر عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران و همکاری و همراهی با مجموعه کارکنان گمرک خسروی در ارائه خدمات بیشتر و تسهیل و سرعت‌دهی به تشریفات کالاهای همراه مسافر در ایام اربعین، ۳۰ نفر از کارکنان گمرک کرمانشاه از ۲۷ مردادماه تا ۶ شهریورماه به گمرک خسروی اعزام می‌شوند.
 
وی افزود: با برنامه‌ریزی بعمل آمده و هماهنگی‌های صورت پذیرفته، این تعداد از همکاران به سه گروه ۱۰ نفره تقسیم می‌شوند و بصورت دوره‌ای، هر گروه بمدت چهار شبانه‌روز در گمرک خسروی اسکان و به همراه مجموع کارکنان آن گمرک، مشغول ارائه خدمات به زائران خواهند شد.
 
مدیرکل گمرک استان کرمانشاه تصریح کرد: گروه نخست از همکاران گمرک کرمانشاه، فعالیت کاری خود را از ۲۷ مرداد ماه در گمرک خسروی آغاز و تا ۳۰ مردادماه در آن گمرک ارائه خدمت خواهند کرد.
 
عباس‌زاده بیان کرد: با بازگشت گروه نخست، گروه‌های بعدی از کارکنان گمرک کرمانشاه براساس زمان‌بندی بعمل آمده به ترتیب به گمرک خسروی اعزام خواهند شد تا امورات و تشریفات گمرکی کالاهای زائران را به انجام رسانند.
 
مدیرکل گمرک کرمانشاه تشریح کرد: این شیوه ارائه خدمت کارکنان گمرک کرمانشاه در همراهی و همکاری با کارکنان گمرک خسروی تا ۲ روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت و مجموعه گمرکات استان کرمانشاه از کارکنان گمرک کرمانشاه تا کارکنان گمرکات پرویزخان، شیخ صله، شوشمی، سومار و در رأس آنها همکاران گمرک خسروی، تمام توان و سعی خود را بکار خواهند گرفت تا زائران در مسیر حرکت به سمت کربلا و بازگشت از این سفر معنوی و پر برکت از گمرک خسروی بدون وقفه تشریفات گمرکی کالای خود را به انجام رسانند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار