یک مسئول:

احتمالا آخرین هفته گرم کرمانشاه را سپری کردیم

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه به نظر می‌رسد آخرین هفته گرم امسال را در کرمانشاه پشت سر گذاشتیم، از کاهش سه تا چهار درجه‌ای بیشینه دمای هوا در نقاط مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹ 10 August 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، سعید قاسمی با بیان اینکه استقرار هوای گرم در جو منطقه، امروز (شنبه، ۲۰ مرداد) نیز ادامه خواهد داشت، گفت: پیش‌بینی می‌شود امروز و در گرمترین ساعت، همچنان دمای هوا در مناطق معتدل استان بین ۴۰ تا ۴۲ درجه و در نواحی گرمسیر بین ۴۵ تا ۴۷ درجه سلسیوس در نوسان باشد.
 
وی از آغاز روند کاهشی دمای هوا در نواحی مختلف استان از فردا (یکشنبه) خبر داد که تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و عنوان کرد: چنانچه تغییراتی در خروجی مدل‌های هواشناسی رخ ندهد، پیش‌بینی‌ می شود تا روز چهارشنبه  بین سه تا چهار درجه از بیشینه دما در نواحی مختلف استان کاسته شود.
 
به گفته قاسمی بیشینه دمای شهر کرمانشاه که طی روزهای اخیر تا ۴۲ درجه سلسیوس نیز افزایش یافته بود، احتمالا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به ۳۸ یا ۳۹ درجه سلسیوس برسد.
 
رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه تاکید کرد: از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده تغییرات محسوسی در دمای هوا در نقاط مختلف استان نخواهیم داشت.
 
قاسمی با بیان اینکه به نظر می رسد پیک گرمای تابستان امسال را پشت سر گذاشته‌ایم، ادامه داد: به احتمال زیاد آخرین هفته گرم امسال را در کرمانشاه سپری کردیم.
 
وی گفت: بعید به نظر می‌رسد هفته آینده و در نواحی معتدل استان از جمله شهر کرمانشاه، دوباره شاهد دماهای بیش از ۴۰ درجه سلسیوس باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار