خبرنگاران به تبیین دستاوردهای انقلاب اهتمام ویژه داشته باشند

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: خبرنگاران در تبیین دستاوردها و عملکرد نظام برای مردم به‌خصوص نوجوانان و جوانان اهتمام ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۷۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱ 11 August 2024
به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، سرهنگ غلامعلی یاربیگی، فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه امروز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدا دیپلمات‌ها و خبرنگار (محمود صارمی) در هفدهم مردادماه در افغانستان و نام‌گذاری به نام روز خبرنگار، اظهار کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب و تاکنون توانسته‌اند علی‌رغم میل دشمنان و رسانه‌های غربی که نمی‌خواهند صدای مظلومیت به گوش جهانیان برسد، به وظیفه خطیر خود عمل کرده و صدای مظلومیت ایران اسلامی به‌خصوص در عرصه دفاع مقدس و عرصه‌های هجمه سنگین دشمنان قسم‌خورده نظام به گوش جهانیان رساندند.
 
وی ادامه داد: خبرنگاران در دوران دفاع مقدس، پابه‌پای رزمندگان از انقلاب و کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع و اقتدار و عظمت امروز را خلق کردند.
 
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه تصریح کرد: از خبرنگاران انتظار می‌رود در راستای جهاد تبیین، دستاوردها و عملکرد نظام را در تمامی حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... برای مردم به‌خصوص نوجوانان و جوانان بازگو کنند.
 
یاربیگی اضافه کرد: امروز به‌پاس قدردانی از خدمات اصحاب رسانه مراسم تقدیر و تکریم از خانواده شهدای رسانه، فعالان رسانه‌ای به مناسبت روز خبرنگار در ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه جامعه خبرنگاری 244 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: چهار شهید بزرگوار از این تعداد مربوط به استان کرمانشاه هستند که در این مراسم با حضور سردار مسعود قنبری جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و دیگر مسئولان از خانواده‌های آن‌ها و همچنین خانواده‌های شهیدان فریدون کریمی و احمد حجتی‌پور تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار