‍ شهردار کرمانشاه:

وظیفه خود می دانیم به همه نقاط شهر خدمات رسانی کنیم

شهردار کرمانشاه در حاشیه سر کشی به شهرک دانش گفت: وظیفه داریم به همه نقاط شهر کرمانشاه خدمات رسانی داشته باشیم و نباید از مناطق حاشیه ای غافل شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸ 08 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، کاروان خدمت شهرداری در مسجد ام البنین (س) شهرک دانش حضور یافت و طی آن شهردار کرمانشاه و معاونین و مدیران شهرداری به درخواست و مطالبات بیش از صد نفر از شهروندان رسیدگی کردند.
 
نادر نوروزی در حاشیه این دیدار که در مسجد حضرت ام‌البنین شهرک دانش برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه خود و مجموعه مدیریت شهری می دانیم که به تمام نقاط شهر خدمات رسانی کنیم چرا که اعتقاد داریم بهره‌مندی از امکانات و خدمات شهری حق همه شهروندان است.
 
وی افزود: مجموعه مدیریت شهری هر دوشنبه در یکی از مساجد سطح شهر حضور یافته و به درخواست و مطالبات شهروندان رسیدگی می کند و امروز هم برآن شدیم تا در میان اهالی شهرک دانش به ویژه اهالی ساکن در مسکن مهر این شهرک حضور پیدا کنیم و از نزدیک به مطالبات و خواسته های این عزیزان رسیدگی کنیم.
 
شهردار کرمانشاه تصریح کرد: طبق قانون آسفالت و نظافت داخل مسکن های مهر با شهرداری نیست و با وجود اینکه مسکن مهرهای داخل شهر به ویژه در شهرک دانش هنوز تحویل شهرداری نشده اما مجموعه مدیریت شهری بنا دارد جهت رفاه حال شهروندان به اهالی ساکن در این مجتمع ها خدمات رسانی کند و لزوم انجام این کار هم همکاری خود ساکنان است که امیدوارم نهایت همکاری را با خادمین خود در شهرداری داشته باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار