استاندار کرمانشاه: 

مجتمع بیستون در دستور ساخت برای بهره‌برداری ۱۰۰ درصدی است

استاندار کرمانشاه گفت: مجتمع فرهنگی هنری دانش با امکانات مجهز و تجهیزات به روز در خدمت عموم مردم است و مجتمع بیستون نیز در حال آماده سازی برای بهره‌برداری صدرصدی است.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱ 09 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد طیب صحرایی صبح امروز جمعه (۱۹ مردادماه) در مراسم افتتاح پروژه فرهنگی هنری دانش کرمانشاه، اظهار کرد: در حال آماده سازی برای بهره‌برداری ۱۰۰ درصدی مجتمع بیستون هستیم و مجتمع فرهنگی هنری دانش با تجهیزات به روز و کامل در خدمت عموم مردم و اهالی فرهنگ و رسانه است.

وی افزود: استان کرمانشاه رتبه سوم تا پنجم کشوری را در حوزه فرهنگی دارد و تمام تلاش خود را بر ارتقاء سطح زیرساخت در استان کرمانشاه متمرکز کرده‌ایم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در ۲ هفته گذشته رویداد بزرگی را در کشور پشت سر گذاشتیم که افتتاح نخستین و بزرگترین پروژه فیبر نوری در کلان شهرهای کشور بود و در شهر کرمانشاه نزدیک به ۵۵۰ کیلومتر حفاری داشتیم و سرعت دسترسی فناوران، صنعتگران هنرمندان و اصحاب رسانه به مجموعه ارتباطی، نزدیک به ۷۰ تا ۸۰ برابر ارتقا پیدا کرد.

وی تشریح کرد: بودجه عمرانی سالانه استان کرمانشاه ۴۳۰ هزار میلیارد ریال است یعنی کمتر از چهار و نیم همت و برای نهایی شدن پروژه راه آهن کرمانشاه تا مرز خسروی، ۳۰ همت برای تکمیل این پروژه به دستور مقام معظم رهبری از منابع ویژه برای استان کرمانشاه مصوب شد یعنی بیش از هفت و نیم برابر بودجه عمرانی سالانه استان کرمانشاه و از شهریور ماه امسال نخستین اقساط آن قابل دریافت است و با این مسئله حداقل برای هزار نفر شغل مستقیم ایجاد خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: تا قبل از فصل پاییز نیز باند اصلی فرودگاه کرمانشاه که اکنون روند بازسازی را طی می‌کند به مردم عزیز کرمانشاه تحویل داده می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار