معاون فرماندار قصرشیرین خبر داد؛

عدم وجود مشکل در پارک خودروهای زوار در قصر شیرین

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار قصرشیرین گفت: کلیه پارکینگ‌ها در قصر شیرین فعال هستند و هیچگونه مشکلی در زمینه پارک خودروی زائران وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۸۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸ 14 August 2024

مراد باباخانی در گفت و گو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: برای اسکان زائران اربعین حسینی وزارت دفاع چندین سوله بزرگ احداث کرده و مردم نیز خانه‌هایشان را برای اسکان و پذیرایی از زائران آماده کرده‌اند.
 
وی افزود: ادارات مهمانسراهایشان را به صورت داوطلبانه در اختیار زائران اربعین قرار دادند و تا به امروز مشکلی در زمینه اسکان زائران وجود نداشته است.
 
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: کلیه پارکینگ‌ها در قصر شیرین فعال هستند و هیچگونه مشکلی در زمینه پارک خودروی زائران وجود ندارد.
 
وی ادامه داد: نماینده تام‌الاختیار استاندار کرمانشاه به صورت ویژه در مرز خسروی مستقر شده است و موضوع اسکان زائران را مدیریت می‌کند.
 
وی عنوان کرد: استاندار کرمانشاه برای بازدید از مرز خسروی هر یک روز در میان در مرز حضور پیدا می‌کند.
 
باباخانی عنوان کرد: مرز خسروی از قدیمی‌ترین مرزهای کشور است، این مرز قبل و بعد از انقلاب اسلامی از مرزهای رسمی کشور بوده است، آزادگان کشورمان که حدود ۴۳ هزار نفر بودند از مرز خسروی به ایران تحویل داده شدند و به کشور بازگشتند.
 
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مرز خسروی نسبت به عتبات عالیات از لحاظ مرز زمینی نزدیک‌ترین مرز به کشور عراق است و به خاطر تردد سهل و آسان زاوار از کرمانشاه به خسروی و اینکه همه جاده‌ها به صورت دو بانده و اتوبان هستند، راحت‌ترین مسیر برای تردد زائران است.
 
باباخانی تشریح کرد: از شهرستان کنگاور تا نقطه صفر مرزی در تمام شهرستان‌ها و مسیرها موکب‌هایی برای خدمت‌رسانی به زائران فعال و مشغول پذیرایی از زائران هستند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است که بتوانیم خدمتگزار شایسته‌ای برای زائران اربعین حسینی باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار