به همت ۸ دندانپزشک جهادی

۵۰۰ نفر از اهالی «حکمت آباد» کرمانشاه خدمات دندانپزشکی رایگان می‌گیرند

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به ۵۰۰ نفر از اهالی منطقه محروم حکمت آباد کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵ 08 August 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، محمدمهدی خزایی با اشاره به همکاری مشترک گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و گروه جهادی «شریان زندگی» در این زمینه گفت: با توجه به محرومیت شهرک حکمت آباد و نیاز اهالی این شهرک به خدمات دندانپزشکی، اردیبهشت ماه امسال ویزیت اولیه‌ای در خصوص مشکلات دندان میان اهالی این شهرک صورت گرفت.

وی افزود: با انجام این کار، حدود ۵۰۰ نفر شناسایی شدند که نیازمند دریافت انواع خدمات دندانپزشکی هستند.

خزایی گفت: این افراد با توجه به نوع مشکلاتی که دارند، بر اساس اولویت درمان دسته بندی شدند و قرار شد هر دو هفته یکبار ۶۰ تا ۸۰ نفر آنها تحت درمان قرار گیرند.

وی افزود: مرحله اول خرداد امسال اجرایی شد، اما به دلیل انتخابات، فاصله حدوداً دو ماهه ایجاد شد و مرحله دوم این طرح امروز (۱۸ مرداد) برگزار می‌شود.

خزایی گفت: سایر مراحل درمان این افراد نیز هر دو هفته یک‌بار به صورت مرتب پیگیری خواهد شد.

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه هشت دندانپزشک و هشت دستیار در این طرح حضور دارند، گفت: در این طرح خدماتی مانند عصب کشی، پُرکردن، ترمیم، جرم گیری، کشیدن دندان و ... ارائه می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار