استاندار کرمانشاه تأکید کرد؛

لزوم تسریع در اقدامات اربعینی کرمانشاه/فعالیت مواکب هر چه سریع‌تر آغاز شود

استاندار کرمانشاه بر لزوم تسریع در اقدامات اربعینی استان تاکید کرد و گفت: آغاز فعالیت مواکب باید تسریع شود.
کد خبر: ۱۱۸۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷ 12 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد طیب صحرایی پیش از ظهر امروز دوشنبه (۲۲ مردادماه) در جلسه ستاد اربعین استان که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: به دلایل مختلف از جمله تغییر دولت در پشتیبانی‌های اربعینی استان تاخیراتی به وجود آمد. 

وی افزود: به همین دلیل زیرساخت‌های عمرانی متناسب با بودجه مورد وصول اجرا شد تا در حد توان بتوانیم اقداماتی مانند تغییر سایبان‌ها، تغییر ورود و خروج به مرز خسروی و اقدامات مربوط به موکب‌ها را انجام دهیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: آنچه تا به حال دریافت شده به عنوان گام نخست بوده و سعی کرده‌ایم که بودجه را در اختیار مجموعه‌های مربوطه قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امید است با هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه بتوانیم بودجه بیشتری را مدنظر قرار دهیم.

صحرایی در پایان گفت: فعالیت موکب‌ها باید تسریع شود، همچنین ورودی و خروجی شهرها باید با قید مراقبت‌های احتیاطی برای عبور و مرور زائران برای برخورداری از برکات معنوی و آورده‌های مادی آماده باشد.

گفتنی است، در این جلسه مواردی مانند جایگاه‌های عرضه سوخت، پایش‌های تصویری و مدیریت ترافیک، ثبت ۳۵ هزار و ۹۳۲ تردد در ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان، جانمایی صحیح مواکب و به کار گیری بیش از ۳۲ هزار نیروی خدمات نظامی و ترافیکی برای اربعین امسال مطرح شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار