شهردار کرمانشاه:

۳۰۰ نیروی انسانی به مرز خسروی توسط شهرداری کرمانشاه اعزام شد

شهردار کرمانشاه از تجهیزات و امکانات کامل در اختیار زائران حسینی خبر داد و گفت: ۳۰۰ نیروی انسانی به مرز خسروی اعزام شده است.
کد خبر: ۱۱۷۹۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸ 10 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، نادر نوروزی صبح امروز شنبه (۲۰ مرداد ماه) در آیین بدرقه پاکبانان، کمیته ها و تجهیزات و لوجستیک شهرداری کرمانشاه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال گذشته ما توفیق داریم که میزبان زائران اربعین حسینی در مرز خسروی باشیم و شهرداری کرمانشاه نظافت مرز خسروی را بر عهده دارد.

وی افزود: همچنین حمل و نقل و جابجایی زائران بر عهده شهرداری کرمانشاه است و ۱۷۰ دستگاه اتوبوس و ۴۰ دستگاه ماشین ون اعزام شده و هم اکنون نیروهای پاکبان و کارگران و ماشین های آتش نشانی اعزام می‌شوند.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: شهرداری کرمانشاه ۳۰۰ نفر نیروی انسانی به مرز خسروی اعزام کرده و این امکانات و نیروی انسانی تا پایان بازگشت زائران اربعین حسینی ادامه خواهد داشت و تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی و ایمنی و نظافت و همه ی تجهیزات لازم به مرز خسروی اعزام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرمانشاه و شهرداری تهران در مرز خسروی مستقر هستند و محصولات تهیه شده فرهنگی را ارائه خواهند کرد و راهنمایی لازم صورت می‌گیرد و همچنین تمام خدمات لازم در مرز خسروی در اختیار زائران اربعین حسینی قرار خواهد گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار