امام جمعه کرمانشاه:

اخلاق، آگاهی و بصیرت در رأس کار رسانه باشد

امام جمعه کرمانشاه گفت: اصحاب رسانه باید اخلاق، آگاهی و بصیرت را در رأس کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۱۰۳۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 23 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه آیت الله مصطفی علما در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: شعار دلمان و شعار وجودمان را تقوا قرار دهیم و تقوا به جان و سلول ها و استخوان های ما تماس داشته باشد، خبر و مقاله هم که می خواهیم بنویسیم روحش روح تقوا باشد، لذا امام علی می گوید: شعار قلب و دلت را تقوا قرار بده و مخالفت با هوا و هوس کن که شیطان دست از ما بر نمی دارد و تا لحظه آخر با ما است.

وی افزود: اخیرا که جهاد تبیین مقام معظم رهبری مطرح شد، غیرت دینی را هم مطرح کرده که شامل غیرت سیاسی، غیرت در نوشتن، سخن گفتن، است و این غیرت باید همه جا مد نظر باشد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه همیشه منطقی و قانونی و متقن سخن بگوییم، خاطر نشان کرد:موضوع بعدی اخلاق است، اخلاق باید در انسان پیاده شود و باید به آن توجه ویژه داشت.

وی گفت: اما در خصوص اخلاق اسلامی باید گفت رسول خدا با اخلاقش مردم را جذب کرد نه با شمشیر وعده وعید، اخلاق حرف نخست را می زند امید است همه مشئولین نظام شعار و شعورمان را اخلاق قرار دهیم. ما باید حساب کار خود را بدانیم، در عین حال باید مطالباتی داشته و حرفمان را بزنیم، اما اخلاق، بصیرت و آگاهی در راس باشد، ما نسبت به بچه ها و جوان هایمان مسئولیت داریم و باید نسبت به این مسئولیت درست عمل کنیم، وظیفه مان را انجام دهیم.

آیت الله مصطفی علما در پایان با اشاره به 42 سال فعالیت آیت الله رئیسی در نظام جمهوری اسلامی به تلاش های او و کوشش های پیش روی دولت اشاره کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار