بازدید نماینده کرمانشاه از روستاهای بدون آب شرب بخش محروم سرفیروزآباد

امروز نهم تیرماه محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار،مدیران کل توزیع برق، آب منطقه ای، آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از روستاهای بخش سرفیروزاباد جهت بررسی مشکل آب شرب در تعدادی از روستاهای دهستان عثمانوند و جلالوند حضور به عمل آوردند.
کد خبر: ۸۶۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ 29 June 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه در این بازدید به پروژه آبرسانی مجتمع امام علی ع که قبلا اجرا شده اما به دلیل مشکلات اجتماعی به بخشی از روستاها که در انتهای خط آبرسانی هستند و آب مورد نیاز تامین نمیشود رسیدگی شد.

براساس این گزارش، موضوع کنتور گذاری منازل در تمامی روستاها در اولویت کاری شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفت بطوریکه تمامی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی ره، بهزیستی و خانواده معظم شهدا از پرداخت حق انشعاب معاف بوده و هزینه انشعاب آب و برق منازل دیگر بصورت اقساط قابل پرداخت است. یکی از مصوبات این بازدید تامین آب تعدادی از روستاها از سراب و چشمه های اطراف و چاه های حفاری شده بوده و روستاهای انتهای خط مجتمع مذکور از محل چاه حفاری شده تامین خواهد شد.

همچنین، در این بازدید از روستاهای گلیل، سلاطین، پشتماله، میدان و چندین روستای دیگر موضوع ضعف ولتاژ برق و تقویت شبکه فشار متوسط در اولویت شرکت توزیع برق استان قرار گرفت که باید نسبت به رفع مشکلات برق منطقه تصمیمات فوری اتخاذ گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار