شربت و خرمای نیشکر کام زائران اربعین را شیرین می‌کند؛

نیشکر، میزبان زوّار حسینی با محصولات تولیدی

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در ایام اربعین حسینی، میزبان زوّار پیاده‌روی اربعین در موکب سیدالشهدا، در مسیر اهواز به خرمشهر شده است. این شرکت با توزیع شربت نیشکر و خرماهای تازه و باکیفیت تولیدی نخلستان‌های خود، تلاش کرده تا خستگی راه را از تن زائرین کربلا بزداید.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹ 24 August 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، نخلستان کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک‌خان با تولید سالانه سه و نیم‌تُن خرما، یکی از بزرگ‌ترین نخلستان‌های صنعت نیشکر است. این نخلستان با انواع ارقام خرما از جمله استعمران، برحی و زاهدی، خرمای موردنیاز موکب اربعین را تأمین می‌کند.

نخلستان این واحد نیشکری بیش از ۲۰۰ نفر نخل خرما شامل انواع رقم‌های استعمران، برحی، بریم، زاهدی، خضراوی، دیری و حلاوی دارد و درعین‌حال برنامه‌های توسعه‌ای آن و افزایش محصول نیز در دست اقدام است.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ایام اربعین، تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود را برای پذیرایی از زوار اربعین به کار گرفته و در بازدید اخیر دکتر ناصری مدیرعامل این شرکت از موکب‌ها نیز بر خدمات‌رسانی مطلوب تأکید شد.

این شرکت با استفاده از ظرفیت‌های تولیدی خود، علاوه بر توسعه اقتصادی منطقه، با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، به تقویت پیوندهای اجتماعی و افزایش رضایت‌مندی مردم نیز کمک کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار