رئیس پلیس راهور خوزستان عنوان کرد:

تردد روان در مسیرهای مرز شلمچه/ رانندگان به زائران با لباس مشکی توجه کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: هم‌اکنون در مسیرهای مرز شلمچه تردد روان است و هیچ مشکل ترافیکی وجود ندارند.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴ 24 August 2024

تابناک خوزستان: سرهنگ رضا دولتشاهی امروز (۳ شهریورماه) با تاکید بر اینکه رانندگان از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند، اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان به منظور تسهیل در تردد و سفر ایمن و بی‌خطر زائران تمهیدات ترافیکی خاصی برای بازگشت زائران در نظر گرفته است.  

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در مسیرهای مرز شلمچه تردد روان است و هیچ مشکل ترافیکی وجود ندارند، گفت: با توجه به گرمای هوا عمده بازگشت زائران در شب و لباس بیشتر مردم مشکی است، بنابراین رانندگان با سرعت مطمئنه و با توجه کافی به جلو رانندگی کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان با تاکید بر اینکه زائران حین بازگشت با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند، گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل تصادفات، کارشناسان بیشترین عامل حوادث رانندگی در این روزها را ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کردند.

 سرهنگ دولتشاهی توصیه کرد: زائرانی که با خودروهای شخصی آمده‌اند برای بازگشت قبل از حرکت یک تا دو ساعت در مواکب و یا داخل خودرو با کولر روشن استراحت کافی را داشته باشند تا خستگی بر رانندگی غالب نشود و حادثه‌ای پیش نیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار