توهین به قوم بزرگ عرب توهین به فرهنگ و تمدن ایرانی-اسلامی است

کد خبر: ۱۱۸۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱ 25 August 2024
تابناک خوزستان: سید محمد سادات ابراهیمی درباره فیلم منتشر شده در گفت و با خبرنگار تابناک اظهار داشت: توهین به قوم بزرگ و شریف عرب برای ما غیر قابل بخشش است و این سریال به نام غربت باید فورا و سریعا توقیف شود و با هر شخصی که این گستاخی را کرده برخورد گردد/ خط قرمز ما توهین به اقوام است و این وحدت اقوام بوده که دشمنان این نظام و انقلاب را کوره کرده است هنرمندان ما باید از هنر خود در اتحاد و انسجام ملی استفاده کنند نه در جهت تضعیف و تفرقه وحدت اقوام.
 
وی افزود: در طول تاریخ کهن سرزمین ایران همه اقوام مخصوصاً قوم بزرگ عرب بیشترین سهم را در دفاع از کیان ایران و ایرانی در مقابل با تجاوز دشمنان ایران به این اب و خاک را داشته اندو هزاران شهید در راه وطن تقدیم کرده‌اند. 
 
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تنوع اقوام در ایران یک فرصت است و زیبایی ایران به تنوع اقوامش است که رنگین کمانی زیبا از ان ساخته و همه هنرمندان و نخبگان حوزه و دانشگاه و فعالین سیاسی و اجتماعی باید در راستای افزایش اتحاد اقوام تلاش کنند. 
 
وی خاطر نشان کرد: اخیرا سریالی تحت عنوان غربت، که از نمایش‌های خانگی است توهین به مردم بصیر و ولایت مدار و با فرهنگ عرب کرده که جای تاسف است اجازه پخش چنین سریال‌هایی داده می‌شود. از صدا و سیما و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواسته ام با این موضوع برخورد کنند و نسبت به جمع آوری آن اقدام نمایند.
 
سادات ابراهیمی تاکید کرد: از مسئولان امر می‌خواهم ضمن دلجویی از قوم بزگ و ولایتمدار عرب، دقت کنند که مسائل مربوط به اقوام به گونه‌ای مطرح نشود که شائبه توهین پیش آید و احساسات این قوم شریف را به بهانه ساخت سریال، خدشه‌دار نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار