کد خبر: ۹۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 16 September 2015
رشت - ایرنا - تیم هیات کاراته گیلان در هفته اول لیگ آینده سازان دختر کشور دو پیروزی و یک شکست کسب کرد .
[تیم کاراته دختران گیلان درآغاز لیگ آینده سازان کشور دوپیروزی کسب کرد]

رییس هیات کاراته استان گیلان روز چهارشنبه گفت: در هفته اول لیگ آینده سازان دختر کشور که در تهران برگزار شد ، تیم هیات کاراته گیلان سه مسابقه برگزار کرد که منجر به دو پیروزی و یک شکست شد.
اسفندیار زیال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس ، تیم هیات کاراته استان گیلان دو بار به مصاف تیم کاراته فولاد خوزستان رفت که در دیدار اول موفق شد با نتیجه 13 بر شش حریف خود را شکست دهد .
وی اظهار کرد: همچنین در دیدار دوم این دو تیم نیز ، تیم هیات کاراته دختران استان گیلان موفق شد با نتیجه 13 بر 9 برابر تیم کاراته فولاد خوزستان به برتری دست یابد .
وی ادامه داد : تیم هیات کاراته استان گیلان در سومین دیدار از هفته اول لیگ آینده سازان کشور مقابل تیم قدرتمند هیات کرمانشاه قرار گرفت که در نهایت با نتیجه 13 بر شش مغلوب حریفش شد .
رییس هیات کاراته استان گیلان بیان کرد : در پایان هفته اول رقابت های کاراته دختران لیگ آینده سازان کشور و در گروه اول ، تیم هیات کرمانشاه با کسب 9 امتیاز تیمی و 47 امتیاز انفرادی در مکان نخست قرار دارد و تیم گیلان نیز با کسب شش امتیاز تیمی و 32 امتیاز انفرادی در مکان دوم قرار دارد .
زیال خاطرنشان کرد: در رقابت های کاراته لیگ آینده سازان دختر کشور ، 20 تیم حضور دارند که در شش گروه به صورت متمرکز با هم به رقابت می پردازند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار