کد خبر: ۱۱۷۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰ 15 June 2024

فرمانده انتظامي رودسر از انهدام باند سارقان طلاجات در رحيم آباد که با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت طلاجات بانويي 63 ساله کرده بودند در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "سيد جلال الدين جوانمردي" در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک گیلان در رودسر با تاكيد بر تلاش‌هاي شبانه‌روزي ماموران انتظامي براي پيشگيري از وقوع جرايم به توجه و رعايت مردم به هشدارها و توصيه‌هاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت اشاره كرد و اظهار داشت: براي دستيابي به امنيت اجتماعي مطلوب در جامعه، جدي گرفتن مشارکت مردمي بسيار مهم است.
وي در ادامه با بيان اينكه برابر اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک مورد سرقت توسط 2 زن در قالب مامور آمار در روستاي لاتک بخش رحيم آباد شهرستان رودسر، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت افزود: کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان رودسر با انجام تحقيقات و بررسي سرنخ‌هاي به دست آمده، يک متهم مرد 38 ساله را در اين پرونده‌ها شناسائي و با هماهنگي قضائي وي را دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان رودسر اذعان داشت: متهم در تحقيقات فني پليس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابي شد ولي با توجه به قرائن و مستندات موجود سرانجام لب به اعتراف گشود و به برنامه ريزي براي انجام سرقت با يک مرد و 2 زن ديگر اعتراف کرد.
اين مقام انتظامي با اشاره به همکاري و هماهنگي مقامات قضائي شهرستان‌هاي رودسر و لاهيجان در شناسائي و دستگيري متهمان گفت: کارآگاهان پليس آگاهي رودسر در عمليات‌هاي ضربتي مجزا 2 سارق زن 33 و 37 ساله و يک همدست مرد 26 ساله متهم را دستگير کردند.
وي به دستگيري مالخر 51 ساله اين پرونده در شهرستان لاهيجان و کشف اموال سرقتي فروخته شده اشاره کرد و اظهار داشت: کليه متهمان به بزه انتسابي خود مبني بر تشکيل باند سرقت و برنامه‌ريزي مدون در خصوص انجام اين جرم اعتراف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان رودسر با اعلام اينکه خودروي 206 و تاکسي سمند متهمان که براي ارتکاب سرقت استفاده شده بود توقيف شدخاطرنشان کرد: پس از بازسازي صحنه جرم متهمان با تشکيل پرونده براي سير مراجل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.
سرهنگ جوانمردي با تاکيد بر اينکه پيشگيري از وقوع سرقت‌ها به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پايين آمدن احساس امنيت مي‌شود اظهار داشت: از اعتماد به افراد مشکوک و ناشناس که در قالب مامور آمار يا مامور دستگاه‌هاي خدماتي و دولتي که داراي مدارک معتبر نمي‌باشند خودداري کرده و از دعوت آنها به داخل منزلشان خودداري کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار