کد خبر: ۱۱۷۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰ 15 June 2024

تابناک/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان گفت: همه باید در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم همکاری کنند و از هر آنچه به مشارکت در انتخابات لطمه می‌زند بپرهیزند، تا انتخابات با آرامش و امنیت در کشور برگزار شود به گزارش تابناک گیلان حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی شامگاه پنجشنبه ۲۴ خرداد در نشست شورای مدیران دادگستری گیلان با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات، اظهار کرد: روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های استان در هیات‌های اجرایی انتخابات حضور موثر داشته و بر روند امور نظارت کنند.

وی افزود: همه باید در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم همکاری کرده و از هر آنچه به مشارکت در انتخابات لطمه می‌زند پرهیز کنند تا انتخابات با آرامش و امنیت در کشور برگزار شود.

رئیس شورای قضایی گیلان با تاکید بر اجرای برنامه‌های مصوب شده در بزرگداشت هفته قوه قضائیه، گفت: هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای ارتقاء آگاهی مردم از عملکرد و اقدامات دستگاه قضایی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه مسئولان قضایی استان باید در هفته قوه قضائیه با حضور در اماکن مذهبی به بیان دستاوردهای قوه قضائیه پرداخته و با برپایی میز خدمت در مساجد شهرستان‌ها در خدمت رسانی به مردم اقدام کنند.

وی افزود: این مهم رسالتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است که مودت و امیدواری را در جامعه تقویت و روند دسترسی مردم به مسئولان را تسریع می‌کند.

به گزارش تابناک و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، این مقام ارشد قضایی نظارت بر زیر مجوعه‌ها را امری لازم و ضروری دانست و گفت: باید در حوزه نظارت، اهتمام، جدیت و دقت لازم صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار