کد خبر: ۱۱۷۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲ 08 June 2024

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از تمامی فرهیختگان ، چهره های شاخص و واجدین شرایط در گروههای بازنشستگان ، از کارافتادگان کلی و همسران بازمانده برای شرکت در فراخوان بیست و دومین دوره انتخاب مستمری بگیران نمونه دعوت نمود .

به‌گزارش تابناک استان گیلان ، کیوان مرتضوی با بیان اینکه بیست‌ و دومین جشنواره انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه در سال جاری به عنوان یکی از رویکردهای فرهنگی اجتماعی از سوی این سازمان و با هدف تکریم و ارج نهادن به جایگاه والای این قشر عزیز برگزار می‌شود ، افزود : در این دوره از جشنواره ، شاخص‌هایی از جمله کارآفرینی و ایجاد اشتغال در دوران بازنشستگی، موفقیت‌های علمی ، ورزشی ، فرهنگی و هنری، فعالیت‌ها و موفقیت‌های قرآنی، تعداد فرزندان، ایثارگری ، تدریس در مراکز علمی و دانشگاهی، پیشرفت‌های تحصیلی و مشارکت در امور عام‌المنفعه، خیریه، جهادی و فرهنگی برای انتخاب بازنشستگان نمونه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همچنین موفقیت‌های تحصیلی، ورزشی، فرهنگی و هنری و قرآنی فرزندان بازنشستگان و مستمری‌بگیران را از دیگر شاخص‌های تأثیرگذار در فرایند انخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه عنوان کرد و گفت: متقاضیان شرکت در این جشنواره تا روز شنبه 20 تیرماه سال جاری (۱۴۰۳) فرصت دارند تا با مراجعه به تارنمای رسمی این سازمان به نشانی www.tamin.ir و یا تحویل فرم شرکت از شعب و کانون های بازنشستگی و تکمیل و ارائه آن به همراه مستندات لازم اقدام نمایند .
وی با اشاره به اینکه تمامی بازنشستگان ، همسران بازمانده و ازکارافتادگان کلی که تعداد آنها در حال حاضر بیش از 150 هزار نفر از مجموع یکصد و نود هزار مستمری بگیر تحت پوشش در سطح استان میباشد مشمول شرکت در این فراخوان میباشند اذعان داشت کسب حداقل یک سوم از امتیازات پیش بینی شده برای راه یابی به انتخاب در مرحله استانی الزامیست .

کیوان مرتضوی خاطر نشان ساخت مکاتباتی بابت اطلاع رسانی این جشنواره با مجموعه های بزرگ تحت پوشش و کانون های بازنشستگی صورت گرفته و امیدواریم با استقبال خوب جامعه هدف ، شاهد رقابتی پرشور برای شناسایی چهره های فرهیخته و موفق در این قشر باشیم .

وی با اشاره به اینکه سوابق و تجربیات سالهای گذشته نشانگر این است که بازنشستگان بزرگترین گروه مشارکت کننده در این فراخوان هستند ، اظهار امیدواری نمود این حرکت در راستای معرفی و شناساندن و الگوسازی از بازنشستگان موفق که پس از فراغت از دوران کاری نیز با پشتکار و جدیت به اموری همچون ادامه تحصیل ، کارهای ورزشی هنری و ایجاد اشتغال و ... پرداخته اند بتواند تاثیرگذاری خوبی در جامعه داشته باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار