نشست فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با بانوان خبرنگار بسیج رسانه استان گیلان
کد خبر: ۱۱۷۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶ 12 June 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از شهرستان آستانه اشرفیه، مهندس خسرو آرنگ ؛ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با حضور در حسینیه اعظم حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف(ع) با بانوان خبرنگار بسیج رسانه استان گیلان دیدار و گفتگو کرد .

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خردادو شهدای خدمت گفت : خدمت جهادی از ویژگی های بارز شهید آیت الله رئیسی بود و ایشان در طول سه سال عمر پر برکت دولت سیزدهم خدمات بسیاری را ارائه نمود لذا تبیین عملکرد دولت برای مردم در راستای مسیر شهید رئیسی و خنثی شدن توطئه های دشمن را ضروری دانست.

وی افزود: خبرنگاران با اشرافیت به امور مختلف در معرفی ظرفیت ها و نیازمندی های استان گیلان،مسئولین را در مسیر درست راهنمایی می کنند لذا نقش خبرنگاران در پیشبرد اهداف نظام و توسعه شهر و استان بسیار تاثیرگذار است.

مهندس آرنگ ادامه داد : خبر نگاران و اصحاب رسانه زبان گویای مردم و چشم و گوش مسئولین می باشند و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین در رفع نیازمندی ها و نواقص شهرستان یاری گر مسئولین در امر خدمت رسانی بیشتر به مردم هستند.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به در پیش بودن انتخابات سال جاری از نقش و اهمیت رسانه ها گفت و ادامه داد: رسانه ها ضمن افزایش سطح آگاهی جامعه و دعوت به حضور مردم در انتخابات، در انتخاب فرد اصلح با آگاهی و تحلیلی های منطقی بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش اساسی دارند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار