کد خبر: ۱۱۷۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴ 15 June 2024

اولین مشکل شهرداریهای کوچکی مانند اطاقور بحث ارزش افزوده استاولین مشکل شهرداریهای کوچکی مانند اطاقور بحث ارزش افزوده است

اولین مشکل شهرداریهای کوچکی مانند اطاقور بحث ارزش افزوده است. این بخشی از بیانات مهندس اسکندری شهردار اطاقور بود. در ادامه صحبتهایشان اضافه می کنند: که ارزش افزوده شهرداری اطاقور 130 میلیون تومان در ماه می باشد به گزارش خبرنگارتابناک گیلان.

مهندس اسکندری در ادامه با بیان مسائلی مشکلات اتاق ور را به این صورت بیان داشتند:

نمازخوانه بین راهی اطاقور که در زمان نمایندگی دوره های قبل مهندس لاهوتی آماده بهره برداری بود و با اعتبار میراث فرهنگی ساخته شده بود تبدیل به مخروبه شده است.

مساله دوم مساله کمبود ماشین آلات هست. اطاقور به علت روستاهای دور افتاده ای که دارد حتی روستاهایی هستند که 40کیلومتر فاصله تا اطاقور دارند و ما متاسفانه یک ماشین آتشنشانی داریم. رودخانه های ما خروشان هست و اطراف پل اتاق ور هست؛حسب دستور فرماندار اقدام به گاویون بندی کردیم اما به علت نرسیدن مصالح هنوز انجام نشده است.

مهندس اسکندری در ادامه صحبت هایشان با توجه به صرفه جویی در مصرف انرژی ادامه دادند که:معابر اطاقور دارای لامپهای پرمصرفی هستند که بار مصرف برق را بالا می برند باید این لامپها تعویض و برداشته شوند.

شهردار اطاقور در ادامه صحبت هایش با بیان استقرار ادارات اطاقور اعلام کردن که یکسری زمین شوراهای قبل داده اند که نه ساخته می شود نه تحویل می دهند. سپس اضافه کردند: وجود سگهای ولگرد در سطح شهر بعضا موجب ترس اهالی شده و باید راهکاری مناسب در مورد آنها اندیشیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار