محمدرضا جلالی در حاشیه نشست نماینده مردم شهرستان لنگرود با شهردار چاف و چمخاله
کد خبر: ۱۱۷۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳ 08 June 2024

متاسفانه چرخه اداری پروژه های عمرانی و توسعه ای موجب شده تا نتوانیم رضایت کامل مردن منطقه را جلب کنیممتاسفانه چرخه اداری پروژه های عمرانی و توسعه ای موجب شده تا نتوانیم رضایت کامل مردن منطقه را جلب کنیممتاسفانه چرخه اداری پروژه های عمرانی و توسعه ای موجب شده تا نتوانیم رضایت کامل مردن منطقه را جلب کنیم

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان.
وی از اداره منابع طبیعی شهرستان خواست همکاری لازم را با شهرداری چاف و چمخاله داشته باشد و گفت: 17 کیلومتر ساحل داریم، اما شهرداری نمی کند کار عمرانی انجام شود؛ این در حالی است که ظرفیت های بالای گردشگری در منطقه وجود دارد.
فرماندار لنگرود خواستار تعریف پروژه های گردشگری در منطقه چاف و چمخاله شد و خاطرنشان کرد: 25 نقطه خطرآفربن در ساحل شهرستان وجود دارد که شناممنوع هستند و لذا نیازمند اجرای طرح های سالم سازی برای جلوگیری از غریق و فراهم کردن امکانات خدماتی و رفاعی به گردشگران هستیم.
مهرداد لاهوتی، نماینده لنگرود در مجلس نیز، با اشاره به روند خوب فعالیت کمیسیون رفع تداخلات استان، عنوان کرد: 1037 هکتار از عرصه های شهرستان لنگرود در تملک دولت است و لذا صدور پروانه های ساخت و ساز براساس کاربری اراضی تعریف می شود.
وی از فرمانداری خواست در کنار شهرداری چاف و چمخاله قرار گیرد و ادامه داد: دادگستری استان نظر مثبتی درباره چاف و چمخاله دارد و می توانیم پروژه های عمرانی را پیش ببریم.
نماینده لنگرود در مجلس با بیان اینکه درباره چاف و چمخاله با وزیر میراث فرهنگی جلسه برگزار می کنیم، گفت: یک سال تا انتخابات شورای شهر وجود دارد و لذا مردم چاف و چمخاله باید احساس کنند که در شهر زندگی می کنند و در این راستا توسعه خدمات شهری ضروری به ویژه آسفالت معابر ضروری است.
وی از شهرداری خواست مدیریت پسماند و توسعه فضای سبز را جدی بگیرد و تصریح کرد: فضای سبز شهری باید آراسته باشد و می توانیم چاف و چمخاله را به عنوان کیش گیلان معرفی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار