کد خبر: ۱۱۷۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱ 15 June 2024

تابناک/گیلان رئیس جهاد کشاورزی بندرانزلی با اشاره به برداشت اولین محصول بلوبری در شهرک گلخانه‌ای این شهرستان، گفت: در این مرحله از برداشت، ۲۰ تن بلوبری استحصال‌ شده که علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی، به کشورهای امارات و روسیه صادر می‌شود.

رضا نوربخش امروز پنج‌شنبه ۲۴ خردادماه در گفت‌وگو با خبرنگارتابناک گیلان درانزلی اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده و مساعدت مسؤولین استانی، در حال حاضر برای ۱۹۰ نفر در شهرک گلخانه‌ای شهرستان بندرانزلی شغل ایجاد شده و مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه کشاورزی در شهرستان بندرانزلی، افزود: طی این مدت نزدیک به ۲۳۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این حوزه انجام شده است.

نوربخش با بیان اینکه ۳۹ هکتار زمین جهت احداث شهرک گلخانه‌ای در منطقه هفت دغنان شهرستان بندرانزلی برای فعالیت در این حوزه به سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه کشاورزی در شهرستان بندرانزلی واگذار شده، تصریح کرد: با بهره برداری کامل از این شهرک‌، در واقع شاهد فعالیت بزرگترین شهرک گلخانه‌ای در استان گیلان خواهیم بود.

رئیس جهاد کشاورزی بندرانزلی با اشاره به برداشت اولین محصول بلوبری در این شهرک گلخانه‌ای، گفت: در این مرحله از برداشت، ۲۰ تن بلوبری استحصال‌ شده که علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی به کشورهای امارات و روسیه صادر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار