نماینده بانک توسعه اسلامی:
رئیس پارک علم و فناوری گیلان نیز در حاشیه بازدید مذکور به خبرنگار فارس اظهار کرد: این بازدید به دنبال ایجاد ارتباط از طریق شبکه‌‌های پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی برای توسعه و تجاری‌سازی بین این کشورها است.
کد خبر: ۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰ 25 February 2015
«سامه‌حسین حسن‌حسین» در جریان بازدید از توانمندی‌های پارک علم و فناوری گیلان اظهار کرد: توانمندی این پارک قابل توجه است. وی با اعلام آمادگی برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های اقتصادی، پزشکی و فناوری گیلان تصریح کرد: آمادگی داریم توانمندی‌های موجود پارک گیلان را در دیگر کشورهای اسلامی ایجاد کنیم و مدیریت آن را به‌عهده بگیریم.

نماینده بانک توسعه اسلامی هدف از سفر خود به گیلان را بازدید از توانمندی‌های پارک علم و فناوری به منظور سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اقتصادی، پزشکی و فناوری عنوان کرد. رئیس پارک علم و فناوری گیلان نیز در حاشیه بازدید مذکور به خبرنگار فارس اظهار کرد: این بازدید به دنبال ایجاد ارتباط از طریق شبکه‌‌های پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی برای توسعه و تجاری‌سازی بین این کشورها است.

 مجید متقی‌طلب گفت: مقرر شده تا پروژه‌هایی را برای سرمایه‌گذاری بانک توسعه اسلامی تعریف کرده و به این بانک ارائه کنیم. وی از برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی برای مدیران پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی در گیلان خبر داد. به گزارش فارس، حسن‌حسین، دیدار با استاندار، بازدید از نمایشگاه پارک علم و فناوری و بخش‌های مختلف پارک گیلان را در برنامه امروز سفر خود به این استان دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار